اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک صنعتی پارس‌آباد خبر داد

صادرات 15 درصد محصولات تولیدی شهرک صنعتی

خبرگزاری فارس: مدیر شهرک صنعتی شهرستان پارس‌آباد گفت:‌ 15 درصد محصولات تولیدی شهرک صنعتی پارس‌آباد به کشورهای آذربایجان، گرجستان و عراق صادر می‌شود.

صادرات 15 درصد محصولات تولیدی شهرک صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود زرین کمر صبح امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی پارس‌آباد اظهار داشت:‌ این شهرک از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون 17 واحد تولیدی و صنعتی در آن مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: شهرک صنعتی پارس‌آباد با محوریت تولید مواد لبنی و آبمیوه با ظرفیتی مناسب در حال فعالیت است به طوری که در این شهرک تولید شیر، دوغ، انواع آبمیوه، دستمال کاغذی، صنایع متعدد خوراکی، پروسس بذر، لوله و اتصالات پلی‌اتیلن، کارتن‌سازی و ... صورت گرفته و راهی بازار مصرف می‌شود.

وی اشتغال ایجاد شده در این شهرک را 300 نفر اعلام کرد و گفت:‌ در شهرک صنعتی پارس‌آباد بالغ بر 120 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

زرین کمر از راه‌اندازی واحدهای کارگاهی در این شهرک صنعتی خبر داد و یادآور شد: این واحدها با هدف تسریع در رفاه مشارکت‌کنندگان در این شهرک صنعتی، ایجاد فرصت‌های اشتغال و حمایت جدی از بخش صنعت و تولید راه‌اندازی و دایر شده است.

این مسئول افزود: محصولات تولیدی این شهرک بعد از آزمایشات شیمیایی و میکروبی به صورت استاندارد وارد بازار مصرف شده تا با مارک معتبر به فروش برسد.

مدیر شهرک صنعتی شهرستان پارس‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت:‌ در این شهرک سالانه 400 هزار تن مواد غذایی با شاخه‌ها و زیر‌مجموعه‌های بخش دام و کشاورزی تولید شده و روانه بازارهای داخلی و استان‌های همجوار می‌شود.

زرین کمر با تاکید بر توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک اضافه کرد: در سال مزین به نام تولید و اشتغال مولد ضرورت دارد بخشی از سرمایه‌گذاری‌ها در این مجموعه عظیم صورت گیرد تا بخشی از مطالبات سال که مورد انتظار مقام معظم رهبری و مسئولان است تحقق عینی بخشیده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود شهرک‌های صنعتی را یکی از بستر‌های خوب تحقق شعار سال توصیف کرد و اظهار داشت: شهرستان پارس‌آباد به عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی با دارا بودن دو مجموعه بزرگ بنگاه تولیدی و صنعتی کشت و صنعت مغان و پارس یک توانمندی فوق‌العاده در رونق همه جانبه واحدهای تولیدی و صنعتی است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول