اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری قزوین:

اعتقاد مدیران و انگیزه کارکنان موجب تقویت نظام پیشنهادات می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گفت: اعتقاد مدیران به اجرای مدیریت مشارکتی و انگیزه کارکنان موجب می‌شود که نظام پیشنهادات در دستگاه‌های اجرایی تقویت شود.

اعتقاد مدیران و انگیزه کارکنان موجب تقویت نظام پیشنهادات می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، سیدکریم حسینی در کارگروه تخصصی، پژوهش، فناوری و تحول اداری استان قزوین افزود: نظام پیشنهادات در دنیا نزدیک به یک قرن است که اجرا می‌شود. در استان قزوین نیز با وجود اینکه سابقه کم در این مباحث پیشرو بوده است‌.

حسینی در ادامه تصریح کرد: اجرای نظام پیشنهادات به عنوان شاخص عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ابزار مدیریتی حدود 10 سال است که در استان قزوین فعال شده است.

مدیر‌کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین افزود: وضعیت برخی دستگاه‌های اجرایی در این استان در خصوص اجرای این نظام بسیار خوب است، ولی برخی از دستگاه‌ها نیز فعالیت مناسبی در این خصوص ندارند که بایستی در این مسیر تقویت شوند.

وی افزود: پیشنهاد به هر نوع فکر، نظر و راهکاری گفته می‌شود که بتواند وضعیت موجود را به وضعیت مناسب‌تر، آسان‌تر، سریع‌تر، ارزان‌تر و مفیدتر تبدیل سازد پیشنهاد کیفی نیز در راستای افزایش بهره‌وری است.

در این جلسه مدیران و اعضای حاضر به ارائه گزارشی از وضعیت اجرای نظام پیشنهادات در دستگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول