اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

بهزیستی انگیزه‌های معنوی آسیب‌دیدگان اجتماعی را تقویت کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت تقویت روحیه و انگیزه‌های دینی و معنوی آسیب‌دیدگان اجتماعی توسط کارکنان بهزیستی تاکید کرد.

بهزیستی انگیزه‌های معنوی آسیب‌دیدگان اجتماعی را تقویت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل جدید بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: پرسنل و کارکنان سازمان بهزیستی باید در ابتدا خود با انگیزه، با روحیه، شاد و با نشاط باشند تا بتوانند این روحیه را به اقشار آسیب دیده انتقال دهند.

امام جمعه شهر اراک مسئولیت سازمان بهزیستی را مسئولیتی سنگین، بزرگ، حساس و خطیر برشمرد و اظهار داشت: خدمت به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه یک تکلیف اجتماعی و وظیفه دینی، معنوی، اخلاقی، اجتماعی و واجب کفایی است که فعالان عرصه بهزیستی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی توانمندسازی افراد جامعه به ویژه اقشار آسیب‌پذیر را ضروری دانست و اضافه کرد: مدیران و پرسنل سازمان بهزیستی باید با تقویت روحیه معنوی و اخلاق پسندیده انگیزه کار و فعالیت را در خود گسترش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی پیشگیری، آموزش، توانمندسازی و انجام تحقیقات علمی را مهم‌ترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و ادامه داد: با توجه به گستره بسیار زیاد دامنه آسیب‌های اجتماعی در ابعاد طلاق، مواد مخدر، مشروبات الکلی، اختلافات خانوادگی، زنان و کودکان بی‌سرپرست، دختران فراری و... برای ساماندهی آنان نیاز به کمک جدی مردم و انجام برنامه‌های راهبردی است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز گفت: روحانیت معظم همیشه سنبل معیارهای ارزشی و دینی ما هستند. مسئولان بهزیستی در ادامه راه ارتقاء عملکرد و وظایف خود و خدمت به جامعه هدف بهزیستی به راهنمایی و ارشاد نماینده ولی فقیه نیازمند هستند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول