اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین ‌زهرا:

استعداد و انگیزه معنوی از ویژگی‌های مهم جوانان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا گفت: استعداد و انگیزه معنوی از ویژگی‌های مهم جوانان و نوجوانان کشور است.

استعداد و انگیزه معنوی از ویژگی‌های مهم جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی در مراسم دیدار با جمعی از جوانان و نوجوانان شهرستان بویین‌ زهرا در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: امروز دشمنان با برنامه‌ریزی‌های گسترده در تلاش هستند تا با تضعیف بنیه اعتقادی و دینی در جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی زمینه را برای انحطاط آنان فراهم کرده و موجب سقوط ارزش‌های الهی شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا با بیان روایات و احادیثی از ائمه‌اطهار پیرامون لزوم توجه به دغدغه‌ها و مشکلات جوانان افزود: معصومین و بزرگان دینی ما همواره با نگاه و توجه بسیار ویژه به جوانان و نوجوانان سعی می‌کردند تا آنها را به سوی امور و عرصه‌های معنوی جذب کرده و موجب نشاط معنوی در جامعه شوند.

وی حضور پر رنگ و امیدوار کننده جوانان در عرصه‌های مختلف دینی و اجتماعی را ارزشمند و موجب اقتدار کشور عنوان و بیان کرد: همه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی موظف‌اند که با حمیت‌های جدی‌تر از مسئله فرهنگ‌سازی برای جوانان و نوجوانان عرصه را برای حضور هر چه بیشتر آنان در حوزه‌های مختلف را فراهم کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا با اشاره به موانع و مشکلاتی که پیرامون مسائل فرهنگی در سطح کشور وجود دارد، افزود: امروز ریشه‌یابی برای حل مشکلات فرهنگی و همچنین مساعدت نهاد‌های بیشتر برای برنامه‌سازی‌های فرهنگی امری مهم و اجتناب ناپذیر است.

عباسی استعداد و انگیزه معنوی را از مهم‌ترین ویژگی‌های جوانان ذکر و خاطرنشان کرد: دین مبین اسلامی همواره بر این موضوع سفارش می‌کند که باید با هدایت و تبلیغ بیشتر برای جوانان زمینه را برای بهره‌گیری از انرژی و توان بالای آنان آماده کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه باید با ترویج آموزه‌ها و اندیشه‌های ناب و ممتاز اسلامی در جامعه مقدمات شکست پروژه‌های غرب در عرصه فرهنگی را مهیا کرده و آنان را در اهداف خود ناکام گذاریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا فعالیت‌هایی که تاکنون در عرصه فرهنگی و دینی برای جوانان در کشور صورت گرفته را رضایت‌بخش و امیدوار‌کننده عنوان و تاکید کرد: قطعا با اراده و عزم راسخ ملت زمینه برای اقتدار و عزت‌آفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شده و نقشه‌های دشمنان نیز در این مسیر نابود شده و شکست می‌خورد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول