اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

نظام پیشنهادات با کمک شهروندان قوت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: شهردار مرکز استان مازندران گفت:‌ همکاران ما و شهروندان در اجرای نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات به شهرداری ساری کمک کنند.

نظام پیشنهادات با کمک شهروندان قوت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی حجازی شب گذشته در نخستین همایش نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شهرداری ساری در سالن اجتماعات معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران اظهار کرد: شهرداری ساری با بهره‌گیری از تجربیات شرکت برق منطقه مازندران، نسبت به استقرار نظام پیشنهادات اقدام کرد.

وی گفت: نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات از پارامترهای خوبی است که در ادارات برای بهره‌وری و ارتقای سطح کیفی امورات به کار گرفته می‌شود که در سطح کشور هم توسعه یافته است.

حجازی با اشاره به اینکه شهرداری نهاد عمومی غیردولتی است، تصریح کرد: بر حسب تعریف قوانین جاری مملکتی، امنای مردم از طریق انتخابات به عضویت شورای شهر درمی‌آیند و با همفکری و همکاری اعضای شورا می‌توانیم این نظام را در شهرداری به نحو مطلوب اجرا کرده و به موفقیت دست یابیم.

این مسئول ادامه داد:‌ شهرداری ساری در دوره شورای سوم بیش از توان و بضاعت خود، خدمات قابل توجهی به مردم ساری تقدیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این برنامه به پیشنهاد اعضای شورای شهر و ابلاغ مصوبه بود، خاطرنشان کرد: با ابلاغ این مصوبه و اجرایی شدن آن، بنا بر این است که برای کیفیت کار در شهرداری اعم از ستادی و صف، نظام پذیرش پیشنهادات را اجرا کنیم که در این مسیر مشارکت همه همکاران و شهروندان را خواستاریم.

حجازی یادآور شد: با اجرای نظام پذیرش پیشنهادات می‌خواهیم نقاط ضعف را تبدیل به نقطه قوت و نقطه قوت را تقویت کنیم تا در زمان تصدی امور، کارنامه قابل قبولی ارائه کرده باشیم.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول