اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد؛

برگزاری کارگروه نظام پیشنهادات در کردستان

خبرگزاری فارس: به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان کارگروه نظام پیشنهادات استان در سنندج برگزار شد.

برگزاری کارگروه نظام پیشنهادات در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان صبح امروز در این کارگروه اظهار داشت: براساس آیین‌نامه کارگروه یاد شده فرآیند مشارکت با ارائه پیشنهادها، انتقادها و نظرات سازنده همراه با ارائه راهکارهای اجرایی که قابلیت عملیاتی شدن را در حوزه فعالیت‌های سازمانی داشته باشند مسیر می‌شود.
حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری افزود: بر این اساس نظام پیشنهادها بستری برای ارائه خلاقیت، نوآوری و شکوفایی در حوزه فرهنگ دینی با بهره‌گیری و استفاده بهینه از حوزه تفکر و اندیشه کارشناسان و کارکنان در اجرای منویات و اهداف سازمان است.
وی ادامه داد: با اجرای نظام پیشنهادات می‌توان روند تفکر جمعی را در برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری راهبردی و تاکتیک‌های اجرایی کوتاه مدت سازمان نهادینه کرد.
وی با اشاره به تشکیل این کارگروه در استان خاطرنشان کرد: باید شرایط لازم را برای مشارکت کارکنان در بالا بردن کارآیی و اثربخشی دستگاه‌های اجرایی و افزایش رضایت و توان کاری آنها فراهم کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این مهم موجب می‌شود تا با حضور فعالانه، توام با انتقاد و پیشنهاد کارکنان بسترهای تحقق مدیریت مشارکتی در این کارگروه که از مجموعه‌های شورای تحول اداری است، محقق شود.
در این جلسه مقرر شد، برنامه‌ریزی‌های مناسب برای تشکیل جلسات به صورت منظم در دستور کار قرار گیرد.
در این جلسه 27 پیشنهاد از سوی کارکنان و کارشناسان استان به دبیرخانه کارگروه ارسال شد که از این تعداد هشت پیشنهاد مورد بررسی مجدد و تایید کارشناسان قرار گرفت و از مابقی پیشنهادات ارائه شده تقدیر و تشکر شد.
برای اعضای این جلسه حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به عنوان رئیس کارگروه، حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی معاون فرهنگی و امور تبلیغ اداره‌کل، هوشنگ اصلانی معاون اداری و مالی و بهرام مرادی کارشناس امور اداری اداره‌کل تبلیغات اسلامی به عنوان عضو کارگروه و همچنین مرجان علی مسیمر کارشناس طرح و برنامه اداره کل نیز با رای آرا به عنوان دبیر کارگروه انتخاب شدند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول