اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقرار نظام پیشنهادات محقق شد

230 میلیارد ریال سود اجرای نظام پیشنهادات نفت گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت از طریق اجرای نظام پیشنهادات از سال گذشته تاکنون بیش از 230 میلیارد ریال صرفه و سود اقتصادی داشته است.

230 میلیارد ریال سود اجرای نظام پیشنهادات نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ابوالحسن غلامی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تجلیلی از فعالان عرصه نظام پیشنهادات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: شرکت نفت گچساران در اجرا و ترویج نظام پیشنهادات موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته افزون بر 6 هزار و 400 پیشنهاد به دبیرخانه نظام پیشنهادات این شرکت ارائه شد.

نظام پیشنهادات در شرکت نفت گچساران به خوبی اجرا شده است

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه تفکرات و پیشنهادات در تمام سطوح جامعه وجود دارد، تصریح کرد: عملیاتی کردن و استفاده و بهره‌گیری از پیشنهادات ارائه شده می‌تواند کمک مؤثر و مفیدی در کاهش و یا حل معضلات و مشکلات موجود در یک منطقه و یا یک سیستم داشته باشد.

غلامی یادآور شد: گاهی اوقات ارائه جزئی‌ترین نظر و پیشنهاد راهکار مناسبی برای برون‌رفت از موانع و مشکلات بوده که این در واقع از تأثیرات نظام مشارکت است.

وی با اشاره به اجرای موفق نظام پیشنهادات در شرکت نفت و گاز گچساران در سال‌های اخیر ابراز داشت: این شرکت هر ساله مراسم تجلیل از پیشنهاد دهندگان عرصه نظام پیشنهادات را برگزار می‌کند.

غلامی افزود: با توجه به میزان مبلغ صرفه‌جویی در طول یک سال، برای ارائه‌دهندگان برتر نظام پیشنهادات هدایایی در نظر گرفته شده است.

وی از حضور معاون تحول اداری معاون رئیس جمهور در این مراسم خبر داد و تصریح کرد: به منظور برگزاری مطلوب این مراسم باید برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد.

غلامی از رؤسای ادارات شرکت نفت گچساران خواست تا همکاری لازم را با ستاد برگزاری جشنواره تقدیر از برترین پیشنهاد دهندگان نظام پیشنهادات نفت داشته باشند.

شرکت نفت گچساران آماده پذیرش پیشنهادات مردمی است

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران بیان داشت: این شرکت از طریق اجرای نظام پیشنهادات توانسته میلیاردها ریال صرفه اقتصادی داشته باشد.

غلامی خاطرنشان کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با اجرا و ترویج نظام پیشنهادات سود و صرفه اقتصادی حاصل از این نظام را به اجرای بهتر پروژه‌ها و برنامه‌های در دست اقدام اختصاص دهند.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند نظرات و پیشنهادهای مرتبط با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را به این شرکت ارائه دهند و از سودهای معنوی و مادی آن بهره‌مند شوند.

به گزارش فارس در این جلسه مقرر شد جشنواره تقدیر از برترین پیشنهاد دهندگان نظام پیشنهادات در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ساعت هشت و نیم صبح روز بیست و هشتم خرداد و با حضور معاونت تحول اداری معاون رئیس جمهور در تالار اجتماعات آزادی این شرکت برگزار شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول