اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم:

برای قهرمانی در فوتسال امیدهای کشور انگیزه زیادی داریم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم گفت: برای شروعی موفق و کسب عنوان قهرمانی در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور انگیزه زیادی داریم.

برای قهرمانی در فوتسال امیدهای کشور انگیزه زیادی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ناصر شریفی در حاشیه تمرین تیمش در آستانه اعزام به رقابت‌های لیگ دسته اول امید فوتسال باشگاه‌های کشور با ابراز رضایت از وضعیت آماده‌سازی این تیم اظهار داشت: قطعا بازی بسیار خوبی برابر حریف خود در مرحله رفت این رقابت‌ها برگزار خواهیم کرد و سعی می‌کنیم همچون چهار دوره گذشته یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.

وی تصریح کرد: فوتسال ورزش لحظات است و تیمی که کمترین اشتباه را انجام دهد در هر مسابقه می‌تواند به نتیجه لازم دست یافته و به خواسته خود برسد به همین خاطر بازیکنان ما خوب یاد گرفته‌اند که باید در تمام دیدارهای این فصل سعی کنند کمترین اشتباه را مرتکب شوند.‌

مدیر تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم با اشاره به آمادگی این تیم در راه حضور در لیگ پنجم فوتسال امیدهای کشور بیان داشت: تمام بازیکنان صبا فشار زیاد تمرینات بدنسازی را به خوبی تحمل کرده‌اند و اکنون با وضعیت جسمانی بسیار خوب آماده بازی‌های لیگ امیدهای فوتسال کشور هستند.

وی اظهار داشت: تیم ما برای تکرار موفقیت‌های خود در چهار دوره گذشته، در لیگ امسال با انگیزه بسیار زیادی به میدان خواهد رفت و مطمئنم که تمام بازیکنان امید ارم‌کیش قم در جدال با حریفان بهترین بازی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت. 

شریفی با اشاره به روند آماده‌سازی تیم امید ارم‌کیش قم پیش از آغاز لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور خاطر نشان کرد: تمام تمرینات بدنسازی و به دنبال آن کارهای تاکتیکی را در قم انجام دادیم و بازیکنان ما زیر نظر سیدمهدی ابطحی کار آماده‌سازی خود را سپری کرده‌اند، بنابراین وضعیت خوبی برای مصاف با حریفان داریم.

وی با اشاره به نخستین بازی تیمش در مرحله گروهی افزود: در دیدار مقابل شهرداری رشت سعی در ارائه یک بازی بسیار خوب خواهیم داشت زیرا شروع خوب در بازی‌های مرحله گروهی می‌تواند روحیه تیم جوان و با انگیزه ارم‌کیش را برای مراحل سخت‌تر تقویت کند.

مدیر تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم عنوان داشت: در راه آماده‌سازی برای لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور تمرینات بسیار خوبی داشتیم و با اینکه تقریبا 70 درصد اعضای تیم را نفراتی تشکیل می‌دهند که برای نخستین بار در لیگ کشور به میدان می‌روند اما امید زیادی به حضور در جمع چهار تیم برتر مرحله پایانی داریم.

تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم در جدال با تیم‌های شهرداری رشت، صنایع گیتی پسند اصفهان، راه ساری، مقاومت کرمان  و فرش آراء مشهد از روز 16 اردیبهشت ماه برای صعود به مرحله دوم این دوره از بازی‌ها به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول