اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم هندبال شهرداری:

شکست سپاهان به دلیل انگیزه بالای ما بود

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم هندبال شهرداری گفت: در بازی با سپاهان انگیزه بسیار بالایی داشتیم و به همین دلیل سپاهان شکست خورد.

شکست سپاهان به دلیل انگیزه بالای ما بود

فرید علیمرادی یکشنبه شب در حاشیه بازی تیم‌‌های هندبال سپاهان و شهرداری کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم، اما تیم ما عملکرد بهتری داشت و در نتیجه پیروز هم شدیم.

وی گفت: چند وقتی است که نمی‌دانیم صاحب تیم ما چه کسی است و هیچ کس کمکی هم به ما نکرده است و اگر به همین منوال پیش برویم، آینده خوبی در انتظار هندبال کرمان نیست.

دروازه‌بان تیم هندبال شهرداری خاطر نشان کرد: اما همه این کم لطفی‌ها منجر به این شد تا در این بازی یک‌دل و یک‌صدا برای شکست سپاهان وارد میدان شویم.

وی گفت: انگیزه زیاد عامل اصلی پیروزی ما بود، اما این انگیزه فقط به خاطر اعاده حیثیت بود نه به این خاطر که به ما وعده‌ای داده شده باشد.

علیمرادی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در لیگ برتر بمانیم، اما ای کاش در این هفته‌های پایانی کسی تیم ما را می‌دید و البته از نتایج کسب شده ما نیز مطلع می‌شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول