اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فولاداکسین خوزستان:

بازیکنان انگیزه خود را از دست داده‌اند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال فولاداکسین خوزستان(بهبهان) گفت: بازیکنان تیم انگیزه اول فصل را نداشته و با تمام توان به میدان نمی‌روند.

بازیکنان انگیزه خود را از دست داده‌اند

شاهرخ آذرحزین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص شکست تیم هندبال فولاداکسین خوزستان از هپکو اراک اظهار کرد: تیم اراک با توجه به وضعیتی که در جدول داشت با انگیزه بسیار بالایی وارد میدان شده و وعده‌های زیادی نیز از سوی مسئولان این تیم به بازیکنان داده شده بود.

وی افزود: هپکو با این پیروزی 50 درصد از سقوط فرار کرده و به بقا در لیگ برتر امیدوار شد.

سرپرست فولاداکسین خوزستان تصریح کرد: هپکو همواره در اراک برای همه تیم‌ها مشکل‌ساز شده و تیمی است که در خانه با توجه به هواداران و نوع سالن، بسیار خوب بازی می‌کند.

وی با بیان اینکه از ابتدا تا پایان بازی از حریف عقب بوده‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه تیم در میانه جدول و عدم تأثیر بازی‌های آینده در تفاوت زیاد این مکان، به نظر می‌رسد بازیکنان تیم نیز انگیزه اول فصل را نداشته و با تمام توان وارد میدان نمی‌شوند.

آذرحزین با گلایه از وضعیت داوری در این مسابقات گفت: فدراسیون قصد داشت هپکو که یک تیم قدیمی بوده و مرکزیت دارد در لیگ برتر بماند و در این بازی نیز با چیدن مهره‌های داوری بر علیه ما اقدام کردند.

وی ادامه داد: قبل از دیدار نیز یکی از داوران قدیمی حاضر در سالن به ما گفت که اگر شما امروز تیم فرانسه نیز باشد بر هپکو غلبه نکرده و شکست می‌خورید.

سرپرست فولاداکسین خوزستان خاطر نشان کرد: در این بازی‌ها ما نسبت به نحوه بازی تیم‌ها کمتر از انتخاب داوران نگران بودیم و این داوران هستند که به راحتی نتایج را تغییر داده و پیروزی تیم‌های مورد نظر را رقم می‌زنند.

وی با اشاره به بازی تیم خود با ذوب آهن اصفهان افزود: در آن بازی نیز بازیکنان حریف به راحتی و با صدای بلند با الفاظی ناشایست به کادر فنی توهین کرده و بازیکنان ما را تهدید می‌کردند، اما وقتی به ناظران و داوران میز اعتراض کردیم نه تنها برخوردی با افراد خاطی انجام ندادند بلکه سرمربی ما را نیز از زمین اخراج کردند.

آذرحزین ادامه داد: در دیدار با هپکو اراک نیز داوران از همان دقایق اولیه سوت‌های جانبدارانه زدند و اجازه ندادند ما فاصله گل‌ها را کم کنیم، حتی بازیکنان هپکو که دو دقیقه از زمین اخراج می‌شدند، تنها 20 تا 30 ثانیه خارج از میدان بوده و پس از آن برمی‌گشتند.

سرپرست فولاداکسین خوزستان در پایان با بیان اینکه اعتراضات به فدراسیون هیچ نتیجه‌ای نداشته و مسئولان توجه‌ای به این مسائل نمی‌کنند، گفت: ما باید به گونه‌ای وارد میدان شده و بازی کنیم که هم داوران و هم تیم حریف را شکست داده و جایی برای هیچ حرفی نگذاریم.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول