اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

نام‌نویسی 26 هزار نفر برای مسکن مهر در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از نام‌نویسی 26 هزار و 468 نفر برای دریافت مسکن مهر استان زنجان در شهرهای بالای 25 هزار نفر خبر داد.

نام‌نویسی 26 هزار نفر برای مسکن مهر در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور ظهر امروز در بازدید سرزده استاندار زنجان از اداره‌کل راه و شهرسازی اظهار کرد: با توجه به نام‌نویسی‌های صورت گرفته در مسکن مهر استان زنجان، 37 هزار و 883 نفر عقد قرارداد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 19 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان زنجان احداث شد، افزود: این میزان 143 درصد تحقق یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در سال جاری 29 هزار و 500 واحد مسکونی با 94 درصد تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه 12 هزار و 13 نفر در شهرهای بالای 25 هزار نفر به صورت خود مالکی برای دریافت مسکن مهر معرفی شده‌اند، افزود: در مسکن مهر گروهی نیز 2 هزار و 217 نفر معرفی شده‌اند.

بابا پور از افتتاح 3 هزار و 527 واحد در مرحله نخست واگذاری مسکن مهر در زنجان خبر داد و افزود:‌ در مرحله دوم نیز 10 هزار و 214 واحد افتتاح شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی افتتاح 6 هزار و 780 واحد در برنامه آتی این اداره‌کل تصریح کرد: در مجموع تاکنون 20 هزار و 521 واحد در استان زنجان مسکن مهر افتتاح شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان یادآور شد: استان زنجان به عنوان نخستین استان کشور در سال جاری جشن خانه‌دار شدن مردم را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه احداث 500 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر در برنامه آتی این اداره‌کل است، افزود: افتتاح 824 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و 956 واحد در بافت فرسوده از دیگر برنامه‌های آتی اداره‌کل محسوب می‌شود.

باباپور خاطرنشان کرد: طی چهار سال گذشته یک هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و قرض‌الحسنه در اختیار مردم در شهرها و روستاهای استان زنجان قرار گرفته است.

وی آخرین رتبه مسکن مهر استان زنجان را رتبه سوم کشور عنوان کرد و افزود: استان زنجان همچنان در این زمینه پیشرو است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول