اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند خبر داد

تأمین زمین مناسب در گیان به منظور احداث مسکن مهر

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند از تأمین زمین مناسب برای مسکن مهر و آغاز فعالیت ساخت و ساز در این شهر خبر داد.

تأمین زمین مناسب در گیان به منظور احداث مسکن مهر

به خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا بعد از ظهر امروز در بررسی مشکلات پروژه‌های شهر گیان اظهار داشت: سفر عصر کاری استاندار برای بخش‌های محروم و کمتر توسعه‌یافته فرصتی بود که زمینه عدالت در تخصیص اعتبارات و حل مشکلات بخش‌های دورافتاده و کوچک را فراهم آورد.

وی با اشاره به تصویب 14 مصوبه در قالب 14 پروژه در عصر کاری ویژه شهر و بخش گیان ادامه داد: 870 میلیون تومان به این پروژه‌ها تخصیص یافت که تاکنون 60 درصد اعتبارات اختصاص داده شده است.

فرماندار نهاوند به مهم‌ترین این پروژه‌ها در شهر گیان اشاره کرد و افزود: ایجاد 600 متر کانال بتونی سنگ‌چین برای عبور فاضلاب شهر گیان، ساخت مجموعه ورزشی و زمین فوتبال و چمن شهر گیان با 300 میلیون تومان، ایجاد کتابخانه عمومی شهر، احداث پارک با 32 هزار متر مربع و چند پروژه عام‌المنفعه دیگر از جمله پروژه‌های این شهر است که همه آنها امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

بخشدار گیان نیز به موقعیت تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهر گیان اشاره کرد و ادامه داد: دولت نهم و دهم با تخصیص اعتبارات در بخش گیان موجبات تحول آن را فراهم کرده‌ است.

علیرضا خزایی از تأمین زمین مناسب برای مسکن مهر و آغاز فعالیت ساخت و ساز در این شهر خبر داد و ابراز داشت: مسکن مهر در شهر گیان از سرعت قابل قبولی برخوردار شده است.

وی همکاری و هماهنگی مردم در اجرای مصوبات و پروژه‌های عمرانی را بسیار مهم خواند و افزود: اتحاد بین مردم رمز موفقیت در همه عرصه‌هاست بنابراین هر آن چه که مردم و ساکنان بخش و شهر گیان با اتحاد و انسجام به دنبال اجرای خدمات دولت خدمتگزار باشند به همان اندازه در کارها موفقیت حاصل می‌شود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول