اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر

مجتمع 260 واحدی مسکن مهر قائمشهر به‌زودی بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: مجتمع 262 واحدی مسکن مهر به‌زودی در قائمشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

مجتمع 260 واحدی مسکن مهر قائمشهر به‌زودی بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک در بازدید از مسکن مهر 262 واحدی روستای رکابدارکلای قائمشهر با بیان اینکه این پروژه یکی از طرح‌های بزرگ و ابتکاری دولت نهم و دهم برای اقشار کم درآمد است، اظهار داشت: این طرح رویایی است که به واقعیت تبدیل شد.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه مسکن مهر یکی از مباحث استراتژیک و محوری دولت نهم و دهم است، افزود: تسهیلات یارانه‌ای ویژه مسکن مهر با کمترین سود قرض‌‌الحسنه‌ای راهی کوتاه برای حمایت و خانه‌دار شدن مردم است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی این طرح 80 درصد است، افزود: فراهم نشدن امکاناتی مانند برق، مخابرات و جمع‌آوری آب‌های سطحی از مهم‌ترین مشکلاتی پیش روی اجرای این طرح است.

پیرفلک از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا در مدت شش ماه این مشکلات را برطرف کنند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: با رفع این مشکلات، طرح مهم مسکن مهر رکابدارکلا در دهه‌فجر  بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار قائمشهر عنوان کرد: دولت با پرداخت تسهیلات بلندمدت و فراهم‌سازی تمام امکانات، بهترین فرصت را در اختیار مردم برای خانه‌دار شدن قرار داده است.

پیرفلک از قائمشهر به عنوان شهرستان پیشتاز در اجرای طرح مسکن‌ مهر مشارکتی در استان مازندران یاد کرد و گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های بارز مسکن مهر، خانه‌‌دار شدن افراد در زادگاهشان بدون صرف هزینه برای دریافت زیر ساخت‌ها است.

وی متذکر شد: افراد سرپرست خانواری که تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکردند می‌توانند با 6 میلیون تومان آورده صاحب مسکن 85 متری با امکانات مناسب شوند.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه مدیران اجرایی با نیت خیر این پروژه را انجام دهند، اذعان داشت: از مدیران انتظار داریم این پروژه‌ها را در دست‌انداز و کاغذ بازی اداری قرار ندهند.

انتهای ‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول