اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تحویل 747 واحد مسکن مهر همزمان با دور چهارم سفر رئیس‌جمهور

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی از تحویل 747 واحد مسکن مهر توسط تعاونی‌های مسکن مهر همزمان با دور چهارم سفر ریاست‌جمهوری خبر داد.

تحویل 747 واحد مسکن مهر همزمان با دور چهارم سفر رئیس‌جمهور

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح با اعلام این خبر افزود: تاکنون 681 واحد توسط تعاونی‌های مسکن مهر در استان تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و تعداد 747 واحد آماده تحویل است که همزمان با سفر دور چهارم ریاست‌جمهوری به استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مابقی واحدها در مرحله سقف‌کاری و نازک‌کاری هستند که براساس پیگیری‌ها و زمان‌بندی‌های ارائه شده تعاونی‌ها در حال تکمیل این واحدها هستند و پیش‌بینی می‌شود تا هفته دولت به بهره‌برداری برسند.

فاتح، از آمادگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص رسیدگی به مشکلات طرح تعاونی‌های مسکن مهر استان و تحویل سریع واحدهای مسکونی در دست احداث آنها به متقاضیان خبر داد.

وی گفت: در این ارتباط هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران شهرستان‌ها به عمل آمده و با تشکیل جلساتی با مدیران ادارات، شرکت‌های تعاونی مسکن مهر در هر یک از شهرستان‌ها مشکلات آنها بررسی شده و راهنمایی‌ها و راهکارهای لازم برای حل مشکلات ارائه و مقرر شده تا شهریور 91 پروژه‌های مسکن مهر به بهره‌برداری برسد.

فاتح، به تعاونی‌های مسکن مهر که دارای پیشرفت فیزیکی مناسب نیستند نیز اشاره کرد و افزود: در این خصوص هماهنگی‌هایی با اداره‌کل راه و شهرسازی استان به‌ عمل آمده است و مقرر شده پروژه‌های تعاونی‌های مذکور از طریق تفاهم‌نامه سه‌جانبه به انبوه‌سازان واجد شرایط واگذار شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: خوشبختانه اکثر واحدهای در حال احداث تعاونی‌های مسکن مهر از لحاظ ساختمانی تکمیل یا در حال تکمیل شدن است ولی از لحاظ امور زیربنایی از جمله خیابان‌های ورودی، جدول‌گذاری، آسفالت خیابان‌ها، محوطه‌سازی، تامین آب و فاضلاب، برق و دسترسی به شهر نواقصی داشته و با مشکلاتی مواجه هستند که از مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواستار مساعدت در تسریع و تکمیل نواقص طرح تعاونی‌های مسکن مهر هستیم.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول