اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز گیلان:

مسکن مهر رشت قابلیت وصل گاز را دارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: مسکن مهر قابلیت وصل گاز را دارد و آماده اشتراک‌پذیری در مسکن مهر هستیم.

مسکن مهر رشت قابلیت وصل گاز را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید جلال نورموسوی عصر امروز در جمع مدیران استان با بیان اینکه برنامه سالانه شرکت گاز طبق روال برنامه‌ریزی سال 89 تنظیم شده بود، اظهار کرد: بخشی از تعهدات این شرکت را چالشی و فراتر از برنامه قرار داده‌ایم.

وی، با بیان اینکه گازرسانی به 318 روستا از تعهدات سال 89 بود، افزود: در مدت یک سال با توجه به سوابق گذشته حدود 200 روستا گازرسانی شد.

این مسئول، تعهد گازرسانی به روستاهای استان در سال 90 را تعداد 175 روستا ذکر کرد و گفت: این تحقق در مدت دو سال انجام نشد و انباشت آن برای سال جاری ماند و باید برای جبران عقب ماندگی سال 90، گازرسانی را در سال جاری اجرایی کنیم.

وی، با اشاره به عدم گازرسانی تعدادی از روستاهای شهرستان رشت، ابراز کرد: در سال جاری باید تعداد روستاهای رشت را برای گازرسانی طراحی و اجرایی کنیم.

نورموسوی با بیان اینکه حدود 63 روستا دارای پیمانکار است، اذعان کرد: این پیمانکاران به دلیل کسری لوله در نیمه دوم به صورت فروش نقدی با ما کار می‌کنند که این مشکل از دلایل تاخیر 6 ماهه بود.

وی درباره گازرسانی به پروژه مسکن مهر رشت بیان کرد: ایستگاه آماده است و امیدواریم با مساعدت هوا تزریق گاز مسکن مهر رشت را انجام دهیم و آماده اشتراک‌پذیری بوده و قابلیت وصل گاز وجود دارد و منتظر تعیین تکلیف هستیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: در برنامه پنجم توسعه تمام روستاها باید در مدت دو سال گازدار شوند و گیلان می‌تواند با استفاده از وام این کار را انجام دهد.

جبار کوچکی‌نژاد افزود: در صورتی که شرکت گاز استان به طرف وام نرود با بحران مواجه می‌شود و نمی‌تواند پروژه‌های خود را عملی کند و به برنامه پنجم نیز نمی‌رسیم.

غلامعلی جعفرزاده، نماینده دیگر مردم رشت گفت: شرکت گاز استان تنها دستگاهی است که برنامه و پیمانکار دارد و پاسخگو است و باید جایگاه رشت را گزارش کرده و توسعه گازرسانی متوازن داشته باشد و شرکت گاز استان باید از وام استفاده کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول