اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

40 درصد از پروژه‌های مسکن مهر کردستان به اتمام رسیده ‌است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از اتمام حدود 40 درصد از پروژه‌های مسکن مهر در کردستان خبر داد.

40 درصد از پروژه‌های مسکن مهر کردستان به اتمام رسیده ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدصادق وجدی جمعه‌شب در جلسه شورای مسکن استان در سنندج اظهار داشت: تکمیل طرح‌های مسکن مهر و پروژه‌های مهر ماندگار در حوزه راه و شهرسازی از جمله رویکردها و اولویت‌های این اداره‌کل بوده و با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: تکمیل طرح بزرگراه میاندوآب - کرمانشاه، چهار بانده کردن بزرگراه همدان - سنندج، تکمیل راه ارتباطی مریوان به سنندج به منظور تسهیل دسترسی به مرز رسمی باشماق، تکمیل ساختمان بیمارستان‌های دهگلان و سروآباد، اجرای دو پروژه راهسازی روستایی از جمله طرح‌های در نظر گرفته شده در قالب پروژه‌های مهر ماندگار استان در حوزه راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به روند ساخت پروژه‌های مسکن مهر در استان، تصریح کرد: تاکنون 36 هزار و 866 واحد مسکن مهر عقد قرارداد شده و پروانه بهره‌برداری کسب کرده‌اند.

وجدی ادامه داد: از این تعداد 27 هزار و 944 واحد به مرحله سفت‌کاری رسیده و بیش از 15 هزار و 300 واحد نیز تکمیل و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع حدود 40 درصد از پروژه‌های مسکن مهر در کردستان به اتمام رسیده و برای تسریع در روند این پروژه‌ها در استان نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌های مرتبط با این مهم هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان متذکر شد: کمک به ساخت مساجد در سایت‌های مسکن مهر، اجرای ساخت 11 باب مدرسه در جوار سایت‌های مسکن مهر استان و تلاش در راستای واگذاری این مدارس به متولی اصلی برای اجرای مراحل نازک‌کاری و تجهیز از جمله فعالیت‌هایی است که برای ارتقای شاخص‌های مختلف خدماتی علاوه بر در نظر گرفتن مکان‌هایی برای ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی در قالب این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول