اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبر داد

123 واحد مسکن مهر در علی‌آباد خرم‌آباد ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: 123 واحد مسکن مهر در علی‌آباد خرم‌آباد ساخته می‌شود.

123 واحد مسکن مهر در علی‌آباد خرم‌آباد ساخته می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، شهرام ملکی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از 23 واحد طرح مسکن مهر منطقه حاشیه‌ای علی‌آباد خرم‌آباد گفت: برای اجرای طرح مسکن مهر منطقه علی‌آباد زمینی به وسعت 5,5 هکتار در نظر گرفته شده است که عملیات احداث مجموعه 123 واحد مسکونی در این زمین آغاز شده و روند پیشرفت این طرح بسیار مطلوب و منطقی است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح در مجموع 70 میلیارد ریال هزینه می‌شود، اظهار داشت: تاکنون 23 واحد از این واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر تکمیل شده که امروز به متقاضیان تحویل داده شده است.

در ادامه مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان گفت: اجرای طرح ساماندهی توانمندسازی مناطق حاشیه‌ای شهر با برنامه‌ریزی و نظارت مستقیم استاندار لرستان آغاز شده است.

مسعود مختاری افزود: این کار با سرعت بسیار بالایی اجرایی شده که عامل اصلی آن حمایت‌های جدی استاندار لرستان برای خدمت‌رسانی به مردم این مناطق محروم و همچنین همراهی و همکاری مطلوب اهالی این منطقه بوده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان گفت: در حاشیه و برای اجرای طرح و احداث راه دسترسی 134 واحد مسکونی و تجاری از سوی شهرداری تملک شد که اجرای آن در یک دوره زمانی 10 روزه نشان دهنده موفقیت این طرح است.

مختاری تصریح کرد: با اجرای این طرح مناطق حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیررسمی شهر خرم‌آباد که چالشی جدی برای منطقه محسوب می‌شدند، امروز به منطقه‌ای مناسب و فرصتی عالی برای تأمین رفاه و آسایش اهالی آن تبدیل شده است. 

در راستای طرح توانمندسازی و ساماندهی مناطق حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیررسمی خرم‌آباد، بهره‌برداری از 23 واحد مسکونی طرح مسکن مهر منطقه حاشیه‌ای علی‌آباد با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول