اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن کردستان:

زمینه برخورداری خبرنگاران مجرد کردستانی از مسکن مهر فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر تسریع در انجام پروژه‌های مسکن مهر در کردستان، از فراهم کردن زمینه‌ای برای برخورداری خبرنگاران مجرد کردستان از مسکن مهر در دولت دهم خبر داد.

زمینه برخورداری خبرنگاران مجرد کردستانی از مسکن مهر فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی نیکزاد در شورای مسکن استان کردستان که در سالن جلسات فرمانداری دیواندره برگزار شد، اظهار کرد: حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، دفاع از آرمان‌های والای شهدا و مجاهدت‌های بی‌دریغ مردم مسلمان ایران با انجام درست وظایف توسط مسئولان میسر خواهد شد.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس اسلامی با تمام توان برای خدشه‌دار کردن دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و معرفی این نظام مستقل به عنوان نظامی ناکارآمد تلاش‌هایی گسترده و منسجم را آغاز کرده‌اند و تنها با حفظ وحدت و همدلی و دفاع از ارزش‌های والای نظام می‌توان در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کرد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: به برکت خون شهدا، مجاهدت‌ها و بصیرت و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی مردم متدین کشورمان شاهد عزت و اقتدار روزافزون کشور در عرصه‌های مختلف هستیم و در یک جنگ تمام عیار اقتصادی شاهد عقب‌نشینی دشمنان از مواضعشان هستیم.

نیکزاد افزود: ما هیچگاه از اصولمان کوتاه نخواهیم آمد و روحیه مجاهدت و ایثار هیچگاه از بین ایرانیان رخت برنخواهد بست و مدیران و مسئولان موظفند همواره در این راستا گام بردارند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: زمانی ایران به عنوان کشوری نفت‌کش و ژاندارم منطقه برای اجرای سیاست‌های استکبار شناخته می‌شد اما به فضل الهی و در سایه فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت‌های مردان و زنان ایرانی هم‌اکنون ایران اسلامی به عنوان مظهر شرف و عزت و الگویی به تمام معنا برای جهانیان شناخته شده‌ است.

نیکزاد اظهار کرد: تا وقتی که حمل و نقل گسترده، ارتباطات و تأسیسات زیربنایی مناسبی نداشته باشیم، نمی‌توانیم تلاش‌ها و برنامه‌های منسجمی را برای تعالی در حوزه‌های اقتصادی، صنعتی و سرمایه‌گذاری در تولید و خودکفایی در عرصه‌های مختلف اجرایی کنیم.

وی افزود: در همین راستا مبحث مسکن و اجرای راه‌های مناسب و گسترش حمل و نقل عمومی و شاخص‌های این عرصه از جمله اولویت‌های دولت قرار گرفته ‌است.

وزیر راه و شهرسازی هدف از حضور خود به استان کردستان را منسجم‌ کردن دستگاه‌های متولی استان در حوزه راه و شهرسازی برای اجرای هرچه سریع‌تر طرح‌های عمرانی در این حوزه‌های یاد کرد و افزود: برای اجرای مسکن مهر در کردستان مشکلی از لحاظ تحویل زمین نداریم.

نیکزاد اعلام کرد: همچنین با توجه به اینکه بسیاری از متقاضیان مسکن مهر در کردستان را افراد بی‌بضاعت و نیازمند تشکیل داده‌اند برای حمایت از این اقشار آسیب‌پذیر تسهیلات 20 میلیون تومانی واحدهای مسکن مهر به 22 میلیون تومان و تسهیلات 22 میلیون تومان نیز در سایر پروژه‌ها به 25 میلیون تومان افزایش می‌یابد.

نیکزاد بر تکمیل تمام 42 هزار واحد مسکن مهر کردستان تا پایان دولت دهم تأکید کرد و افزود: امید است با تعامل دستگاه‌های متولی امر در این خصوص و همکاری بانک‌های عامل و همدلی مسئولان در استان شاهد تحقق این پروژه مهرورزانه در استان باشیم.

وزیر راه و شهرسازی در پایان این جلسه از ارتقای کمک‌های در نظر گرفته شده برای پروژه مسکن مهر خبرنگاران استان به 8 میلیون ریال برای هر واحد مسکونی و خانه‌دار شدن خبرنگاران مجرد کردستانی در دولت دهم خبر داد و افزود: خبرنگاران افرادی ساعی و تلاشگر و به حق خادمان بی‌منت جامعه بوده و باید زمینه‌های لازم برای حل مشکلات این قشر فراهم شود.

انتهای پیام/آ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول