اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه:

فعالیت اجرایی ساخت مسکن مهر شیرگاه در مازندران آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه گفت: با حل مشکلات در ساخت مسکن مهر شیرگاه، فعالیت اجرایی ساخت مسکن مهر شیرگاه آغاز شد.

فعالیت اجرایی ساخت مسکن مهر شیرگاه در مازندران آغاز شد

شیروان مظلومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به این مطلب که تعیین مراکز جمعیتی و تعادل مطلوب بین جمعیت و وسعت شهرها از وظایف بخش شهرسازی است، بیان داشت: تلاش به منظور برنامه‌ریزی عمران منطقه‌ای و استفاده بهتر از منابع سرزمین نظیر خاک و آب و جلوگیری از ایجاد مشکلات شهری در اثر رشد و توسعه ناموزون آنها و در نتیجه اتلاف منابع اقتصادی و انسانی از وظایف ما در بخش شهرسازی اداره راه و شهرسازی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه به تامین رفاه اجتماعی در زمینه مسکن و کمک به حفظ تعادل اقتصادی از طریق اعمال سیاست‌های تشویقی و استفاده از سرمایه‌گذاری در امر ساختمان اشاره کرد و افزود: تامین رفاه کارکنان دولت از طریق احداث خانه‌های سازمانی و تلاش برای ایمن‌سازی ساختمان‌ها در قبال حوادث طبیعی، استفاده بهتر از منابع و مصالح محلی و افزایش کیفیت مصنوع ساختمانی و هماهنگی و تمرکز در تهیه و اجرای طرح‌ها و ساختمان‌های دولتی نیز از رسالت‌های دیگر ماست.

مظلومی به جذب اعتبارات مختلف توسط نمایندگان سابق اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس دوره قبل با رایزنی‌های خود اقدام به جذب اعتبارات مختلف می‌کردند و از نمایندگان سوادکوه در مجلس نهم شورای اسلامی نیز انتظار همکاری و همراهی برای توسعه و تجهیز راه‌های سوادکوه را داریم.

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه با اشاره به روند ساخت مسکن مهر در سوادکوه گفت: مسکن مهر شیرگاه دچار مشکلاتی شده بود که با اقدامات صورت گرفته شاهد پیشرفت قابل قبولی در آن بوده‌ایم.

وی از آغاز فعالیت اجرایی مسکن مهر شیرگاه خبر داد و ادامه داد: با همکاری ادارات و نهادهای مختلف می‌توان به سرعت ساخت مسکن مهر در سوادکوه شتاب بیشتری داد.

این مسئول به پیشرفت کار مسکن فرهنگیان شهرهای سوادکوه اشاره کرد و متذکر شد: در مسکن مهر فرهنگیان شیرگاه شاهد پیشرفت 65 درصدی و در مسکن فرهنگیان پل سفید شاهد پیشرفت 80 درصدی و در شهر زیراب شاهد استفاده از مجموعه مسکن فرهنگیان هستیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول