اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بشرویه:

مالکان مسکن مهر بشرویه نگران پرداخت اقساط هستند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بشرویه گفت: با توجه به اینکه اکثر مالکان مسکن‌های مهر بشرویه کارگر و با درآمد اندک هستند از بابت بازپرداخت اقساط نگرانی دارند.

مالکان مسکن مهر بشرویه نگران پرداخت اقساط هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا زمان‌زاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی برای اتمام حفاری‌ مسکن‌های مهر بشرویه اظهار کرد: نهضت مقدسی که در دولت نهم و دهم برای مسکن و خانه‌سازی برای تمام اقشار جامعه آغاز شده است با قدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: فرمانداری بشرویه تمام توان خود را برای رفع موانع فعالیت تعاونی‌های مسکن مهر به کار می‌گیرد تا در آینده شاهد شکوفایی این نهضت عظیم و خانه‌دار شدن تعداد زیادی از متقاضیان مسکن در شهرستان باشیم. 

معاون فرماندار بشرویه با بیان اینکه ساخت مسکن‌های مهر بشرویه رشد فیزیکی خوبی داشته و قسمت اعظم ساخت مسکن‌ها به اتمام رسیده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر مالکان کارگر و از اقشار کم درآمد هستند پرداخت اقساط مسکن‌های مهر برای مالکان سنگین است.

زمان‌زاده یادآور شد: تمام تعاونی‌های مسکن مهر بشرویه موظف به اتمام حفاری‌های آب، برق، گاز و خطوط تلفن هستند و پس از اتمام حفاری‌ها، شهرداری عملیات آسفالت معابر را آغاز می‌کند.

وی به تعاونی‌هایی که مشمول جریمه شدند، هشدار داد که برداشت جریمه از حساب تعاونی قانونی نیست و اعضا باید از حساب شخصی خود نسبت به پرداخت جریمه‌ها اقدام کنند.

مدیر آب و فاضلاب شهری بشرویه نیز با اشاره به اینکه تعدادی از انشعابات خریداری شده مسکن فرهنگیان قابل نصب است، افزود: انشعابات مسکن‌های مهر یک، مهر دو و سه خریداری و نصب شده است.

محمدحسین بیزادی‌زاده عنوان کرد: انشعابات آب تعاونی مسکن ماه‌سازان در شرف خرید است و طی 45 روز آینده مابقی انشعابات مسکن‌های مهر نصب می‌شود.

در پایان این جلسه مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر بشرویه به بیان مشکلات خود پرداختند که قرار شد با پیگیری فرماندار بشرویه مشکلات آنها به‌زودی رفع ‌شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول