اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جلفا خبر داد

تحویل 400 واحد مسکن مهر جلفا تا هفته دولت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جلفا از تحویل بیش از 400 واحد مسکن مهر تا هفته دولت توسط تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان خبر داد.

تحویل 400 واحد مسکن مهر جلفا تا هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا، رشید ابراهیمی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید نماینده مردم شهرستان‌های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های تعاونی‌های مسکن مهر این شهرستان گفت: این بازدید به منظور آشنایی با مسائل و مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان جلفا انجام شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جلفا افزود: در شهرستان جلفا تعداد 13 شرکت تعاونی مسکن مهر، حدود 515 واحد مسکن مهر را در دست اجرا دارند که در سه نقطه شمال و جنوب هادی‌شهر و منطقه مسکونی شجاع واقع شده‌اند.

وی با اشاره به زمان افتتاح پروژه‌های تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان جلفا گفت: بیش از 400 واحد تا هفته دولت امسال و مابقی تا پایان امسال آماده بهره‌برداری خواهند بود.

ابراهیمی در ادامه به برخی مسائل و مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر اشاره کرد و افزود: مشکل مسیر دسترسی، هزینه زیاد آماده‌سازی زمین به خصوص در شمال هادی‌شهر به دلیل عدم مکان‌یابی صحیح و اصولی زمین واگذاری به تعاونی‌ها از عمده‌ترین آنها است.

وی اظهار کرد: تاکنون تعاونی‌های مسکن مهر شمال هادی‌شهر بیش از 10 میلیارد ریال برای آماده‌سازی زمین واگذار شده هزینه کرده‌اند و برای اتمام آماده‌سازی در این منطقه از شهر بیش از 40 میلیارد ریال هزینه برآورد شده است که عمده هزینه مربوط به دیوارچینی است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جلفا گفت: در این بازدید نماینده مردم شهرستان‌های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان جلفا و مدیرکل راه و شهرسازی استان از عدم واگذاری زمین مناسب به شرکت‌های تعاونی مسکن مهر شهرستان جلفا انتقاد کردند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول