اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه:

ساخت مسکن مهر در استان کرمانشاه باید سرعت گیرد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: ساخت مسکن مهر در استان کرمانشاه باید با سرعت بیشتری انجام شود، ما امروز در حال جبران کم‌کاری‌ها هستیم.

ساخت مسکن مهر در استان کرمانشاه باید سرعت گیرد

حیدر مطاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر در گرو صمیمیت مدیران و دستگاه‌های اجرایی است که انتظار داریم متقاضیان مسکن مهر نیز همکاری لازم را با عوامل اجرایی داشته تا هرچه سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به سهم‌آورده متقاضیان گفت: اگر سهم آورده به موقع به تعاونی‌های مسکن مهر داده شود و واحدهای تکمیل شده نیز برای دریافت وام اقدام کنند، قطعا به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: عملکرد شهرستان‌های روانسر، قصرشیرین، پاوه، بیستون، گیلانغرب، ماهیدشت و کرمانشاه خوب بوده و برخی پروژه‌ها در شهرستان‌های جوانرود و دالاهو پیشرفت بالایی نداشته‌اند.

وی عوامل اجرایی در مسکن مهر را به تعامل و همکاری همه‌جانبه دعوت کرد.

مطاعی گفت: ما شأن و منزلت همکاران را در جلسات عمومی شورای مسکن حفظ می‌کنیم ولی هر جا کوتاهی از مسئولی مشاهده شود، توسط مکاتبه و یا مستقیم برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به سرعت پیشرفت پروژه‌ها، ادامه داد: زمانی که مصالح ارزان بود باید پروژه‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شد ولی در آن زمان اقدامات ثمربخشی صورت نگرفت و ما امروز در حال جبران سنوات قبل هستیم.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در زمینه مسکن مهر وجود دارد، خاطرنشان کرد: به‌‌دنبال تدابیر و اقدامات بسیار خوبی برای حل مشکلات در استان هستیم تا مسکن مهر را به‌موقع به همشهریان تحویل دهیم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، مسکن مهر استان را به نسبت میانگین کشوری در جایگاه خوبی ارزیابی کرد.

شایسته است مسئولان و دست‌اندر‌کاران پروژه‌های مسکن مهر نظرات کارشناسی معتبری را ارائه دهند و اقدامات لازم را برای ریشه‌کن کردن مشکلات مسکن انجام دهند.

با توجه به اینکه مستاجران همچنان به‌‌دنبال اجاره مسکن بوده و امسال با قیمت‌های سر‌سام‌آور اجاره روبه‌رو هستند، همچنان با دیدن واحدهای مسکن‌های مهر نیمه‌کاره چشم امیدشان به همت مسئولان است که چه موقع این واحدها به صاحبان آن تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول