اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین:

سپاه منافع استثمارگران را به چالش کشیده است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: دشمن در جنگ نرم ارزش‌های انسانی را هدف قرار داده و در این مسیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچمدار مبارزه با تهاجم دشمن است.

سپاه منافع استثمارگران را به چالش کشیده است

عباس کاظمی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام پاسدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به همه مردم شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب و به حق معجزه حضرت امام خمینی (ره) است.

سپاه در دوران شکوه خود قرار دارد

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در دوران مجد، عظمت و شکوه زیادی قرار دارد و این نهاد ارزشمند همزاد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

این مسئول ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزو معدود نهادهایی است که بنا به ضرورت‌ها و نیاز همزمان با انقلاب شکل گرفت.

کاظمی درخصوص جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در شکل‌گیری نظام خاطرنشان کرد: امروز با بررسی اجمالی انقلاب‌هایی که در منطقه اتفاق افتاده و انحرافاتی که در اهداف اصلی انقلاب‌ها پیش آمده، جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مواجهه با اهداف، دست آوردها و آرمان‌های بلند انقلاب که توسط امام خمینی (ره) هدف‌گذاری شده بود، دیده می‌شود.

وی با اشاره به توصیف امام خمینی (ره) در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشریح کرد: امام راحل (ره) درباره سپاه فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این مهم جایگاه و نقش این نهاد مردمی را در طول انقلاب اسلامی نشان می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین تأکید کرد: ویژگی انقلاب و پیام و محتوای انقلاب اسلامی ایران می‌طلبید که یک نهادی برآمده از بین توده‌های مردم، از بین جوانان پرشور، با انگیزه، مذهبی و هم پیمان شده با امام راحل(ره) از روزهای آغازین نهضت، از انقلاب مردم شریف ایران اسلامی پاسداری کند.

سپاه با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد

این مسئول با اشاره به گذشت 33 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد: به فضل الهی، به برکت خون شهدا و هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای (دامه برکاته) امروز انقلاب اسلامی با همان پویایی و با همان نشاط و با همان روح حماسه و صله شوری به مسیر خود با قوت ادامه می‌دهد.

وی عنوان کرد: متأثر از عملکردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمنی‌ها و فضای رسانه‌ای منفی و مخرب هم علیه این نهاد بسیار زیاد است، اما این همه دشمنی‌ها هیچ خللی در مسیر و راه نورانی این نهاد مردمی ایجاد نخواهد کرد و حتما مایه قوت و استمرار بیشتر برای طی این مسیر الهی است.

کاظمی تشریح کرد: باید به نسل سوم انقلاب که در دوران نهضت و امام خمینی (ره) حضور نداشتند، مبانی و ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را انتقال دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین ایام بزرگداشت مقام پاسدار را بهترین زمان برای انتقال مبانی و ارزش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان دانست.

سپاه در جبهه جنگ سخت کارنامه درخشانی دارد

وی ابراز کرد: جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر عرصه‌ای مفصل قابل بحث است و این نهاد مردمی در حوزه مقابله با تحدیدهای سخت که در روزهای اول انقلاب با توطئه زد انقلاب در کردستان و توطئه‌های گوناگون دیگری که در مناطق مختلف ایران اسلامی به وقوع پیوست متناسب با آن آرایش گرفت و در مقابله با دشمنان صف آرایی کرد.

این مسئول یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه آزمون میدان سخت با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده که سند افتخار سپاه محسوب می‌شود سرافراز بیرون آمد.

سپاه در مقابله با جنگ نرم پیشتاز است

کاظمی اظهار کرد: در عرصه جنگ فرهنگی امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشتاز است و دغدغه جدی برای مقابله عرصه ناجوانمردانه جنگ نرم که مبانی انسانی را هدف قرار داده در این نهاد مردمی وجود دارد.

وی سپاه پاسداران را در مبارزه با توطئه‌های داخلی موفق دانست و گفت: در همه ابعاد به خوبی فتنه‌های منافقان و دشمنان شناسایی و خنثی می‌شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف سبب شده امروز دشمن در همه عرصه‌های مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید شده و طرح سپاه هراسی را در دنیا مطرح کند.

 

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول