اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین:

مدیریت 98 درصد فضای رسانه دنیا در اختیار جبهه شیطان است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: امروز مدیریت 98 درصد فضای تبلیغی و رسانه‌ای دنیا در اختیار جبهه شیطان و استکبار جهانی است.

مدیریت 98 درصد فضای رسانه دنیا در اختیار جبهه شیطان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح هجرت شهرستان قزوین که در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح هجرت یکی از بهترین برنامه‌هایی است که برای جوانان در نظر گرفته شده، اظهار کرد:‌ طرح هجرت برنامه‌ای است که جوان را علاوه بر آشنا کردن با مشکلات و سختی‌های مردم در شهر‌ها و روستاها‌ی مختلف و ایجاد روحیه هم‌نوع دوستی با معرفتی آشنا می‌کند که شاید نظیر آن کمتر به چشم بخورد.

اگر برای اوقات فراغت جوان برنامه‌ریزی نکنیم دشمن این کار را انجام می‌دهد

وی ادامه داد:‌ در این طرح جوانان ما با برنامه‌ریزی‌های خاص انجام شده، از نظر فرهنگی و اخلاقی نیز آموزش می‌بینند و به نحوی این تأثیرات در شخصیت این افراد نمایان ‌می‌شود که به راحتی می‌تواند آن را مشاهده کرد.

کاظمی ادامه داد:‌ کشور ما کشوری جوان است که می‌تواند به بهترین نحو از این ظرفیت نهفته شده استفاده کند به شرطی که اجازه ندهیم دشمن برای اوقات فراغت جوانان ما برنامه‌ریزی کند.

رسانه‌ها بزرگترین ابزار حیله دشمن برای جذب جوانان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با اشاره به اینکه امروزه یکی از بزرگترین جبهه‌های مبارزات فرهنگی دشمن علیه ملت ما از طریق رسانه است، خاطر‌نشان کرد:‌ امروزه دشمن با استفاده از برترین امکانات، بیشترین هزینه‌ها را در این زمینه معطوف کرده‌اند تا به وسیله رسانه بتواند جوان ایرانی را به سمت خود جذب کند.

ایجاد شبهه، جوان را از مسیر اصلی منحرف می‌کند

کاظمی گفت:‌ ایجاد شبهه و شک در بین جوانان نسبت به برخی از ارزش‌ها و باور‌هایی که به وسیله جهالت افرادی، کامل به جوانان آموخته نشده است یکی از مهم‌ترین ترفند‌های دشمن برای بی‌اهمیت جلوه دادن این باور‌ها و ارزش‌ها به جوانان است و جوانان ما را به این سمت فرا می‌خواند که از دین اسلام و ارزش‌های اسلامی فاصله بگیرند.

وی تشریح کرد:‌ امروزه دشمن با شعار تبدیل کردن دنیا به دهکده جهانی به خانه‌ها و حریم‌های خصوصی نفوذ پیدا کرده و به نحوی پنهانی جوان ما را از داخل خانه‌ها بیرون کشیده و به سمت خود دعوت کرده است.

تغییر سبک زندگی برای بیرون کشیدن جوان از درون خانواده ها

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین ابراز کرد:‌ البته مسیری که دشمن برای جوان ما اندیشیده است تنها در از بین بردن اسلام خلاصه نمی‌شود، چرا که اسرائیل و آمریکا هوس ریاست بر دنیا و حاکمیت بر تمام مردم جهان را در سر دارند.

کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از فعالیت‌های دشمن در دنیای مجازی ادامه داد:‌ تغییر سبک زندگی و ترویج سبک زندگی غربی گام اول در هدایت جوان به مسیر دشمن است، مسیری که انتهایی جز بردگی آمریکا و اسرائیل را نخواهد داشت.

طرح هجرت و تحکیم باور‌های دینی

وی طرح هجرت را حرکتی عظیم و استوار در مقابل این تهدیدات دشمن خواند و عنوان کرد: طرح هجرت با فضای معنوی خاصی که دارد علاوه بر اینکه جوان را نسبت به برخی از باورهای دینی ثابت قدم‌تر می‌کند سبک زندگی صحیح ایرانی را به جوان می‌آموزد و توجه به هم‌نوع را در او می‌پروراند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین اذعان کرد: بسیج سازندگی با طرح هجرت سدی در برابر هجوم فرهنگی دشمن به وجود آورده که می‌بینیم تأثیرات فراوانی هم داشته است و امروز جوان ما می‌تواند در مقابل خواسته‌های نا‌به‌جای دشمن "نه" بگوید.

مسئولان باید یاری‌دهنده طرح هجرت باشند

کاظمی ادامه داد: فضای مسمومی که از سوی دنیای مجازی به داخل ایران و به ذهن جوان پمپاژ می‌شود قابل دفع نیست، جز با تقوا اعتقاد به خدا و دین‌داری که همه این شرایط را می‌توان در یک جوان طرح هجرتی دید، جوانی که با هر میزان تحصیلات فرهنگ و عقیده پا به میدان می‌گذارد و به هم‌نوع ضعیف‌تر خود یاری می‌رساند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد:‌ توجه به طرح هجرت و آثاری که این طرح در بین جوانان داشته است به حدی است که نمی‌توان به هیچ‌وجه از آن چشم‌پوشی کرد، لذا مسئولان نمی‌توانند منکر این امر شوند که فعالیت‌های جوانان تا چه حد اثر‌بخش و یاری‌دهنده است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت‌:‌ امیدواریم در سال 91 بتوانیم با همکاری مسئولان استان قزوین طرح هجرتی ماندگار در تاریخ از نظر کیفی و کمی برای جوانان قزوین برگزار کنیم.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول