اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر:

حضور جوانان در مناطق محروم سبب دلگرمی مردم به نظام است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: حضور جوانان در مناطق محروم سبب دلگرمی ملت غیور ایران اسلامی به ثمرات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حضور جوانان در مناطق محروم سبب دلگرمی مردم به نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از خادمان و شرکت‌کنندگان اردوهای طرح هجرت با عنوان "رسم هجرت" که با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و سایر مسئولان استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: انقلا‌ب ما انقلابی معنوی و سرشار از معنویت هست که با امام راحل (ره) شکلی آرمانی به خود گرفت تا جایی که کسی باور نمی‌کرد ایران به این جا که امروز در آن قرار دارد برسد، لذا باید همواره این امید را به مردم بدهیم که دولت و انقلاب خمینی به فکر و به یاد شما است.

وی با بیان نمونه‌هایی چند از فعالیت‌های جوانان در مناطق محروم گفت: زمانی که جوانان خود را به روستائیان نزدیک می‌کنند، با جوانان روستا  کار می‌کنند و هم‌قدم با آن‌ها برای آبادانی روستا و منطقه‌ای محروم گام بر می‌دارند،می‌توانیم به امام خمینی (ره) این پیام را برسانیم که نسلی که از انقلاب برآمده آرمان‌های انقلاب را حفظ می‌کند و تا ابد همراه و همگام با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مرد خدمت خواهد کرد.

طرح هجرت سازندگی جوان شهری و سرزندگی جوان روستایی را به همراه دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه طرح هجرت حرکتی عظیم برای رسیدن به برترین‌ها در آبادی و آبادانی روحی و فکری برای جوانان کشور است، اذعان کرد: این طرح حرکتی است که جوان را با هم‌نوعان خود در مناطق محروم آشنا می‌کند از جوان تحصیل کرده کار می‌کشد و غرور کاذب را از بین می‌برد و تواضع نفس را به وجود می‌آورد، از طرفی جوان روستایی را سرزنده می‌کند و احساس مثمر ثمر بودن و مهم بودن برای او می‌آورد برای او که می‌بیند عده‌ای فقط به خاطر او و با یاد خداوند به یاری او و روستای او آمده‌اند.

حضور در طرح هجرت توفیق می‌خواهد

رضوانی شرکت در این طرح و خدمت‌رسانی به مردم را توفیق الهی دانست و گفت: بارها در آیات و روایات ما لازمه خدمت‌رسانی به مردم و خلق خدا توفیق الهی نام برده شده است، لذا من به این عزیزان می‌گویم که از این توفیق الهی استفاده بکنند و بتوانند به آن چه که باید از این سفرها هست دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: روزی جنگ مظهر از خود‌گذشتگی بود و  در کشور ما هر خانواده‌ای افتخار می‌کرد که جوان خود را برای خدمت به نظام به دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ راهی کند، لذا به نظر من امروز شرکت در طرح هجرت می‌تواند مظهر از خودگذشتگی باشد.

ما به مردم روستاها مدیونیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین توضیح داد: وقتی در این روستای دورافتاده و به دور از هر‌گونه امکاناتی حضور می‌یابیم می‌بینیم که با این شرایط مردم این روستا چه تعداد فراوانی از عزیزان خود را در دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند.

رضوانی ابراز کرد: جوانان ما برای خدمت‌رسانی به این افراد باید حس کنند حاصل زحمات انقلابی این عزیزان را به آن‌ها پس می‌دهند و بابت جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های آن‌ها به آن‌ها خدمت می‌کنند که این بهترین دیدگاه در این خصوص خواهد بود.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول