اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج):

پاسداران تهدیدهای دشمن را تبدیل به فرصت می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: پاسداران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی تهدیدهای دشمن علیه نظام را شناسایی کرده و آن‌ها را تبدیل به فرصت می‌کنند.

پاسداران تهدیدهای دشمن را تبدیل به فرصت می‌کنند

حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین حلول ماه مبارک شعبان و میلاد امام حسین (ع) را که در این ماه مبارک قرار دارد به همه مردم شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

وی تصریح کرد: همه امامان معصوم (ع) پرچمدار اسلام بودند و امام حسین (ع) با تمام اهل بیت خود، کار بزرگ توجیه و روشنگری اسلام را انجام داد.

امام حسین (ع) نجات‌دهنده دین اسلام بود

این مسئول ادامه داد: امام حسین (ع) دین اسلام را نجات داد و از مبانی این دین کامل و ارزشمند در مقابل دشمنانی که تا دندان مصلح بودند پاسداری کرد و به همین خاطر میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار معرفی شد.

رضوانی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب است و 70 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) سپاه را تشکیل دادند.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان یکی از مهم‌ترین و نخستین نهادهایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد، دانست و افزود: فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در تشکیل سپاه و حمایت‌های ایشان سبب شد سپاه پاسداران امروز به عنوان یکی از نهادهای توانمند در عرصه‌های مختلف قدرت‌نمایی کند.

سپاه حافظ منافع مردم و نظام است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس نقش محوری ایفا کرد و این نهاد ارزشمند امروز هم حافظ منافع انقلاب‌های اسلامی و مردم شریف ایران است.

این مسئول تشریح کرد: پاسداران با پیروی از امام حسین (ع) نقش ارزنده‌ای را در جوامع دارند و با پیروی از مقام معظم رهبری و بهره‌گیری از علم و دانش نقش بسزایی را در نظام اسلامی ایفا می‌کنند.

وی پاسداران را بسیار هوشیار دانست و گفت: پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری، فتنه‌هایی که نظام اسلامی را تهدید می‌کند، شناسایی و آن تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کنند.

فعالان عرصه رسانه فرماندهان جنگ نرم هستند

رضوانی صاحبان رسانه و فعالان این عرصه حساس را فرماندهان جنگ نرم برشمرد و اضافه کرد: رسانه‌هایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند باید اصول فرماندهی را بدانند، دشمن را بشناسند و خط دوست و دشمن را شناسایی کرده و از توطئه دشمن آگاهی پیدا کنند و بدانند دشمن با چه شعاری قصد ضربه به جمهوری اسلامی ایران را دارد و با آن مقابله کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی تنها وظیفه یک سازمان و نهاد نیست و این وظیفه مهم بر‌عهده همه مسئولان و سازمان‌های فعال در این نظام مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به عنوان زبان گویای فرماندهان جنگ نرم و مردم هستند، دشمن را در جنگ نرم شکست داده و همه برنامه‌ها و معادلات دشمن را برهم زده و سرمایه‌گذاری‌های آن‌ها را بی‌نتیجه گذاشته‌اند.

این مسئول تأکید کرد: دشمن بعد از اینکه از جنگ نظامی ناامید شد و خود را فاقد توان کافی برای مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرد، برای به انحراف کشیدن ارزش‌های دینی و اعتقادی جوانان در جمهوری اسلامی ایران وارد عرصه جنگ نرم می‌شود.

رضوانی ادامه داد: دشمن غافل است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه جنگ نرم و مبارزات رسانه‌ای نیز نخبه‌های بسیاری دارد و سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی آن‌ها در این جنگ هیچ نتیجه‌ای ندارد و موجب ذلت و خواری همه مستکبران جهان می‌شود.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول