اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پاسدار صورت می‌گیرد

جمع‌آوری و تکمیل آثار شهدای قزوین

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: دیدار پاسداران با خانواده‌های شهدای قزوین و جمع‌آوری و تکمیل آثار شهدا از جمله برنامه‌های هفته پاسدار سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین است.

جمع‌آوری و تکمیل آثار شهدای قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حبیب‌الله وفاپور ظهر امروز در مراسم دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر قزوین برگزار شد، گفت: ماه مبارک شعبان، رمضان، میلاد امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) برکات بسیار زیادی دارد و این اعیاد مهم فرصت بسیار مناسبی برای گسترش مبانی دینی و اسلامی در جامعه است.

وی تصریح کرد: دیدار با آیت‌الله باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان قزوین افتخاری بزرگ برای پاسداران سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین است.

این مسئول ادامه داد: میلاد امام حسین (ع) که مبنای نامگذاری این هفته به عنوان هفته پاسدار قرار گرفته و پاسداران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پیروی از امام حسین (ع) و به‌کارگیری راه و روش زندگی ایشان در عرصه نظامی و فرهنگی توانسته‌اند الگوی سایر ملل مسلمان قرار گیرند.

وفاپور خاطرنشان کرد: پاسداران سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در نخستین برنامه هفته پاسدار تصمیم گرفتند مانند سال‌های گذشته از رهنمودهای آیت‌الله باریک‌بین نماینده ولی فقیه در این استان بهره‌مند گردند.

وی دیدار و گفت‌و‌گو با خانواده‌ها و هم‌رزمان شهدا و جمع‌آوری آثار شهدا را از محوریترین برنامه‌های سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در هفته پاسدار برشمرد و افزود: خانواده‌های شهدا از اول انقلاب تا‌کنون با حمایت، پشتیبانی و پیروی از ولایت به عنوان الگوی ولایت‌مداری در استان قزوین قرار گرفته‌اند و تا‌کنون زحمات بسیاری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران کشیده‌اند و باید از آن‌ها تقدیر و تشکر کنیم و آن‌ها را به عنوان الگوی ولایت‌مداری به مردم و مسئولان معرفی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تشریح کرد: سپاه پاسداران استان قزوین با عنایت خداوند متعال و بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف به اقتداری دست‌یافته است که در دنیا بی‌نظیر است.

وی در پایان یادآور شد: سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در زمینه‌های علمی و فرهنگی به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است و در مقابل دشمنان اسلام مقتدرانه ایستادگی خواهد کرد.

انتهای یام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول