اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

انسجام در فعالیت‌های فرهنگی موجب ماندگاری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با تأکید بر انسجام در فعالیت‌های فرهنگی، گفت: انسجام در فعالیت‌های فرهنگی موجب ماندگاری و رشد فرهنگی جامعه می‌شود.

انسجام در فعالیت‌های فرهنگی موجب ماندگاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه عکس "غروب آفتاب" اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی باید به صورت مجموعه‌ای و منسجم انجام شود تا کارآیی لازم را داشته باشد.

وی افزود: تک‌محوری در فعالیت‌های فرهنگی بی‌ثمر است و ماندگاری در هر اقدام فرهنگی عزم همگانی مسئولان را می‌طلبد.

فرمانده سپاه استان قزوین تأکید کرد: امروز اهمیت بسیج و فعالیت‌های جهادی بسیجیان برای همه مدیران و مسئولان روشن شده به طوریکه خود مسئولان در پی گسترش طرح هجرت و فعالیت‌های بسیجی هستند.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیج در مباحث فرهنگی عنوان کرد: امسال 21 هزار نفر از جهادگران بسیجی در استان قزوین خود را برای برگزاری طرح هجرت 3 آماده کرده‌اند.

آبنوش خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی از همه اقشار طلبه، دانش‌آموز، دانشجو و ... به امر جهاد همت می‌گمارند که این مهم نشان از انسجام و هدفمند بودن حرکت‌های فرهنگی و جهادی بسیج است که باید سرلوحه کار نهادهای فرهنگی باشد.

وی تصریح کرد: باید در مسائل فرهنگی دقت و ظرافت را به کار بست تا فعالیت‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی در جامعه به نحو شایسته و مطلوبی انجام شود.

فرمانده سپاه استان قزوین با تأکید بر تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی با بسیج، یادآور شد: باید در فرهنگ و فرهنگ‌سازی از نیروی فعال و منسجم بسیج استفاده کرد.

وی پیرامون موسیقی نیز بیان کرد: نمی‌توان وجود موسیقی را منکر شد و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، موسیقی مانند تیغ دولبه است که هم جنبه منفی دارد و هم جنبه مثبت که می‌تواند سازنده و یا مخرب باشد.

آبنوش ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی، نظامی پاک و سالم است که می‌توان به قطعیت گفت، بهترین نظام روی کره زمین است.

وی افزود: متفکران، اندیشمندان و حتی دشمنان نیز به کارآمد بودن و بهترین بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

آبنوش تأکید کرد: اگر در بدنه دستگاه‌ها و نهادها نیز مشکلی وجود دارد به مدیران ناکارآمد باز می‌گردد که با حرکت‌های غلط، فعالیت‌های اشتباه انجام می‌دهند و این موضوع به اصل نظام ربطی ندارد.

آبنوش با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: آهنگران و کویتی‌پور نیز نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس داشتند که این اهمیت موسیقی در چارچوب انقلاب و اسلام را می‌رساند.

وی ادامه داد: نهادها و دستگاه‌های فرهنگی باید زیبایی‌های دفاع مقدس و موسیقی انقلابی و دینی را ارائه دهند و از نشر موسیقی بی‌پایه و اساس غرب خودداری کنند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول