اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از مهم‌ترین دغدغه‌های نظام است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان یکی از موضوعات مهم نظام است که هر سال این مهم به خوبی برنامه‌ریزی می‌شود.

غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از مهم‌ترین دغدغه‌های نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حبیب‌الله وفاپور ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های طرح هجرت استان قزوین که در سالن کنفرانس آموزش و پرورش ناحیه 2 قزوین برگزار شد، اظهار کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان یکی از موضوعات مهم همه دستگاه‌های اجرایی است و در این امر برنامه‌ریزی‌‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

طرح هجرت به عنوان یک فعالیت میدانی مورد توجه جوانان است

وی افزود: طرح هجرت به عنوان یک فعالیت میدانی مورد علاقه همه دانش‌آموزان و جوانان قرار گرفته و یکی از مؤلفه‌های بسیار خوب این طرح عظیم اثر بخشی آن بر جامعه است.

این مقام مسئول ادامه داد: اردوهای جهادی علاوه بر سازندگی به جنبه‌های تفریحی جوانان نیز توجه می‌کند و بعد از فصل امتحانات مورد توجه جوانان و دانش‌آموزان قرار گرفته و روحیات آنها را از همین سنین کم با سازندگی آشنا می‌کند.

طرح هجرت مورد تأیید مقام معظم رهبری است

وفاپور خاطرنشان کرد: برگزاری طرح هجرت مورد تأیید مقام معظم رهبری و با توجه به این مهم خانواده‌ها بیش از پیش به این مهم روی آورده‌اند.

این مسئول تأکید کرد: استقبال جوانان از اردو‍‌های هجرت بی‌نظیر است و طرح هجرت طرحی است که نه‌ تنها در غنی سازی اوقات فراغت جوانان تأثیر‌گذار بوده بلکه در امر سازندگی نیز کارهای بزرگی را انجام داده است.

وی با اشاره به سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی که توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، طرح هجرت را بسیار مهم ارزیابی کرد، و یادآور شد: بسیاری از برنامه‌های سازندگی در اردوهای هجرت توسط جوانان و دانش‌آموزان صورت می‌گیرد و این نشان‌دهنده این موضوع مهم است که نظام اسلامی حتی در سطح دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف، نیروهای متخصص جوان دارد.

آموزش و پرورش استان قزوین در مقابله با جنگ فرهنگی خوب عمل کرده است

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین فعالیت‌های آموزش و پرورش استان قزوین را در امر فرهنگ‌سازی و مقابله با جنگ فرهنگی دشمن خوب و تأثیر‌گذار ارزیابی کرده و از فعالیت منسجم و منظم این اداره در رابطه با اعزام جوانان به اردو‌های هجرت و راهیان نور تشکر کرد.

وی بازخورد برنامه‌های فرهنگی راهیان نور و طرح هجرت را حضور گسترده ملت عزیز و شریف جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه‌های حساس نظام ارزیابی کرده و فعالیت‌‌ها و سرمایه‌گذاری صهیونیست‌‌ها در عرصه جنگ فرهنگی را بی‌نتیجه عنوان کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: تابستان کاروان‌ها را به راهیان نور غرب و شمال غرب کشور اعزام می‌کنیم و این مهم در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان بسیار اهمیت دارد و علاقه جوانان برای بازدید از مناطق عملیاتی کشور بسیار زیاد است.

طرح هجرت نشان دهنده علاقه جوانان در امر سازندگی است

این مسئول طرح هجرت را تقویت مشارکت مردم و افزایش روحیه کار‌گروهی بین جوانان ارزیابی و نشان‌دهنده همت و علاقه گسترده جوانان در امر سازندگی عنوان کرد.

وفاپور افزود: پاوه که در محاصره منافقان بود و با پیام تاریخی امام خمینی (ره) آزاد شد از جمله مناطق مهمی است که مورد بازدید کاروان‌های اعزامی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور قرار می‌گیرد و نشان از توان و رشادت‌های رزمندگان اسلام دارد.

وی همچنین پاوه، گیلان غرب، قصر شیرین سر پل ذهاب را از دیگر مناطقی یاد کرد که کاروان‌های اعزامی از آن مناطق بازدید به عمل می‌آورند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول