اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان البرز:

مستند خاکریز خاطرات به‌زودی رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان البرز گفت: مستند خاکریز خاطرات دهم تیرماه با حضور فرمانده سپاه استان قزوین رونمایی می‌شود.

مستند خاکریز خاطرات به‌زودی رونمایی می‌شود

موسی مداح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی که دشمن برای دور کردن جوانان از اندیشه‌ها و مبانی دینی و اعتقادی دارد، این ضرورت احساس شد تا سپاه شهرستان البرز نیز با تولید مستندی در خنثی ساختن این توطئه‌ها موثر واقع شود.

وی با اشاره به تاثیرات رسانه به ویژه رسانه‌‌های صوتی و تصویری بر افزایش آمار استفاده‌کنندگان از این رسانه‌ها تاکید کرده و ادامه داد: هجوم رسانه‌‌ای دشمن چند سالی است که بیش از سابق به چشم می‌خورد و همین امر سبب شده که مسئولان به فکر راه چاره‌ای برای مبارزه با این تهاجم فرهنگی باشند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان البرز اردوهای راهیان نور را از بهترین روش‌های مبارزه ایران در جبهه مبارزات جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد: چند سالی است که بحث اردوهای راهیان‌نور در کشور مطرح شده است و خوشبختانه طی این سال‌ها نیز شاهد استقبال خوب مردم از این اردوها بوده‌ایم.

وی اعلام کرد: با توجه به تاثیر عمیق برپایی اردوهای راهیان نور و لزوم بیان تاثیرات آن، سپاه ناحیه البرز بر آن شد تا نسبت به ساخت مستند راهیان نور با عنوان خاکریز خاطرات اقدام نماید.

وی در خصوص چگونگی ساخت آن گفت: تصویر برداری برای ساخت این مستند از اسفند سال گذشته آغاز و تا فروردین امسال به طول انجامید و در نهایت پس از 800 دقیقه تصویر برداری این مستند در قالب 43 دقیقه تدوین شده است.

مداح با اعلام اینکه این مستند حضور جوانان را در مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور نشان می‌دهد، یادآور شد: رونمایی از این اثر هنری شنبه 10/4/91 با حضور سردار فرمانده‌ی محترم سپاه صاحب‌الامر (عج) استان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول