اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ولی امر استان قزوین:

بسیج پرورش یافته ولایت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ولی ‌امر استان قزوین گفت: بسیج فرزند خلف امام خمینی(ره) و پرورش یافته و تربیت شده مقام معظم رهبری است.

بسیج پرورش یافته ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار سالار آبنوش عصر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهر فیروزان و بخش خزل با بیان اینکه بسیج امروز به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که نه تنها ریشه آن تنومند است بلکه شاخه‌های آن نیز به ثمر رسیده، اظهار کرد: بسیج فرزند خلف امام خمینی(ره) و پرورش یافته و تربیت شده مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه هر کجا مسئولیتی به بسیج سپرده شود، با سربلندی و موفقیت آن را به انجام می‌رساند، گفت: پیشرفت همه امور در نظام با داشتن روحیه بسیجی امکان‌پذیر و حتمی است.

فرمانده سپاه ولی امر استان قزوین با بیان اینکه بسیج در دوران 33 ساله انقلاب اسلامی به خوبی امتحان خود را پس داده و از آزمون‌های مختلف سربلند بیرون آمده، ابراز داشت: ترس و دلهره دشمن از وجود ولایت فقیه در رأس امور و وجود روحیه بسیجی در بین آحاد مردم جامعه به ویژه جوانان و وجود روحیه شهادت‌طلبی است.

وی با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی از عوامل مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی و فتح قله‌های مختلف دانش است، گفت: وجود معنویت و حضور هر هفته مردمی در صفوف سیاسی عبادی نمازهای جمعه نشان از این روحیه دارد.

آبنوش افزود: برگزاری هر هفته نماز جمعه با این انسجام در همه شهرستان‌ها و اکثر بخش‌ها نوعی گفتمان انقلابی است که بدون هیچ هزینه‌ای پیام‌های رهبری و انقلاب و مسئولان عالی رتبه نظام را به گوش همه ایرانیان می‌رساند.

وی با بیان اینکه از مهمترین خواسته‌های شهدا و خانواده‌های گرانقدر آنها از ما و مسئولان، حفظ دستاوردهای نظام است، گفت: نظام ایران اسلامی امروز به پرچمدار حرکت‌های آزادی‌خواهانه ملت‌ها در کشورهای عربی و حتی اروپایی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه ولی امر استان قزوین با اشاره به برگزاری نشست هسته‌ای کشورهای 1+5 در بغداد نیز خاطرنشان کرد: هر روز که می‌گذرد چهره درونی و ذات کشورهای همسایه ما برای مسلمانان و جهانیان به ویژه ایران اسلامی هویداتر می‌شود که این موهبت به لطف خدا است.

وی با بیان اینکه آمریکا می‌خواست که در سوریه با سرنگون کردن حکومت بشاراسد عرصه را بر حزب‌الله تنگ کند، عنوان کرد: با هوشیاری مسئولان سوریه این نقشه خائنانه نیز خنثی شد.

آبنوش با بیان اینکه امروز رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا بیش از هر زمان در انزوا قرار دارند، گفت: از نظر ملت‌ها و مسلمانان شاید منفورترین رژیم‌ها همین رژیم‌های آمریکا و اسرائیل است.

وی در پایان سخنان خود به افزایش روز به روز و لحظه به لحظه نفرت جهانیان از زورگویی‌ و دیکتاتوری استکبار جهانی اشاره و تصریح کرد: دوره لشکرکشی و زورگویی برای چپاول ثروت‌های کشورهای دیگر رو به پایان است و پیروزی با مجاهدان و مخلصان راه خدا است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول