اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رمز یا حسین (ع)

ستاد جمع‌آوری آثار 3 هزار شهید استان قزوین شروع به کار کرد

خبرگزاری فارس: ستاد جمع‌آوری آثار شهدای استان قزوین با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه استان قزوین، استاندار قزوین و نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس نهم و جمعی از مسئولان این استان شروع به‌کار کرد.

ستاد جمع‌آوری آثار 3 هزار شهید استان قزوین شروع به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ستاد جمع‌ آوری شهدای استان قزوین با حضور آیت‌الله هادی باریک‌بین امام جمعه شهر قزوین، سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، احمد عجم استاندار قزوین، نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، سردار مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان قزوین، و جمعی از مسئولان استان قزوین شروع بکار کرد.

این ستاد با اعلام رمز یا حسین (ع) توسط سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین شروع به کار کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این مراسم گفت: شهدا در راه حفظ اسلام و نظام رشادت‌های بسیاری از خود نشان دادند و در این راه جان باختند و این فرهنگ غنی باید به نسل‌های بعد منتقل شود.

وی تأکید کرد: عزم و اراده زیادی برای جمع آوری و حفظ آثار و ارزشهای شهدای انقلاب اسلامی وجود دارد و مدتهاست که این مهم در استان قزوین دنبال می‌شود و مورد حمایت مسئولان این استان  قرار دارد.

آبنوش روز تولد امام حسین (ع) را روز مبارک و پرخیر و برکتی معرفی کرد و افزود: امام حسین (ع) بزرگ پرچمدار اسلام است و شهدای انقلاب و نظام ادامه دهنده راه امام حسین (ع) بودند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول