اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه‌ صاحب‌الامر خبر داد

اعزام 20 هزار زائر قزوینی به مرقد مطهر امام

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه‌ صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: 20 هزار زائر از استان قزوین در بیست و سومین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی شرکت می‌کنند.

اعزام 20 هزار زائر قزوینی به مرقد مطهر امام

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حبیب‌الله وفاپور صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی در محل سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قیام 15 خرداد سرمنشاء پیروزی انقلاب اسلامی و به بار نشستن بیداری اسلامی است.

وی افزود: ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر ارگان‌ها تشکیل شده که سپاه نیز در این ستاد نقش پررنگ و قابل توجهی دارد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین ادامه داد: مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در 23 مسجد شهر قزوین و دیگر بخش‌ها، شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.

وفاپور تأکید کرد: سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اطلاع از زمان ورود کاروان‌های پیاده و دوچرخه‌سوار زائر مرقد امام، به استقبال این کاروان‌ها رفته و از آنها پذیرایی می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین یادآور شد: کاروان‌هایی که قصد استراحت و اسکان در استان قزوین را دارند نیز از شرایط استفاده از اسکان سپاه استان قزوین استفاده می‌کنند.

وفاپور تأکید کرد: نواحی سپاه در شهرستان‌های آبیک، بویین‌زهرا، تاکستان و البرز نیز با همکاری سایر دستگاه‌ها میزبانی زائران را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به امکانات ترابری در استان قزوین، این استان سهمیه اعزام 20 هزار نفر به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را دارد که اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کرده باشند.

وفاپور پیرامون پراکندگی زائران در شهرستان‌های استان قزوین، عنوان کرد: پنج هزار نفر از ناحیه امام حسن (ع) قزوین، 2 هزار و 500 نفر از ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، 4 هزار نفر از ناحیه البرز، سه هزار نفر از ناحیه بویین‌زهرا، سه هزار نفر از تاکستان و دو هزار و 500 نفر از آبیک به مراسم سالگرد ارتحال امام اعزام می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین تشریح کرد: این مراسم همه اقشار و گروه‌های مردمی را در برمی‌گیرد و همه مردم اعم از بسیجی و غیر بسیجی می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های بسیج و ثبت‌نام و دریافت قبض، در این مراسم مهم شرکت کنند.

وفاپور بیان کرد: همه اقشار اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان، کارمندان، کارگران، طلاب و ... می‌توانند به صورت عمومی در این کاروان‌ها ثبت نام کرده و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.

وی با بیان اینکه 500 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نیاز است، یادآور شد: استانداری، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها از جمله دستگاه‌هایی هستند که در این زمینه همکاری کرده‌اند.

وفاپور ادامه داد: تیم زائران دوچرخه‌سوار نیز به همت بسیج ورزشکاران و با همکاری اداره کل تربیت بدنی استان قزوین برای حضور در بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی آماده هستند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین اظهار کرد: سه گروه زائران پیاده نیز از شهرستان‌های تاکستان، قزوین و البرز آماده عزیمت به مرقد امام در تهران هستند.

وفاپور در خاتمه با اشاره به اهمیت مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی خاطر‌نشان کرد: رسانه‌ها نقش ویژه‌ای در اطلاع‌رسانی و دعوت از اقشار مردم به حضور در این مراسم دارند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول