اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

رقابت‌های انتخابی تیم ملی آرنیس در قزوین به پایان رسید

خبرگزاری فارس: رقابت‌های انتخابی تیم ملی رشته آرنیس از رشته‌های رزمی با شناخت نفرات برتر در قزوین به پایان رسید.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی آرنیس در قزوین به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مسابقات که با حضور 40 رزمی‌کار در مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد، تقی سلیمانی، اکبرسلیمانی و قاسم‌علی قنبری هر سه از زنجان در فرم چوب با کسب عناوین قهرمانی در ترکیب نهایی تیم ملی جای گرفتند‌.

عنوان قهرمانی وزن 54- کیلوگرم بخش مبارزه با چوب آرنیس را میثم پارسا از سمنان از آن خود کرده و عنوان نایب‌قهرمانی به محمدناصری رزمی کار استان زنجان رسید‌.

در وزن 58- حیدر شعاعی از آذربایجان غربی با شکست رقیبان خود قهرمان شده و مهدی گنج‌خانی ورزشکار زنجانی دوم شد.

مجید رجبی ورزشکار سمنانی در وزن 62- کیلوگرم اول شد و فرهاد فخرالدین دیده‌بان نیز با قبول شکست مقابل حریف خود دوم شد‌.

علی‌رضا خویینی و مهدی کلانتری ورزشکاران زنجانی در وزن‌های 67- و 71- کیلوگرم با شکست همه رقبای خود در ترکیب نهایی تیم ملی جای گرفتند.

میثم تقی‌خانی از تهران در وزن 86- کیلوگرم، ارسلان نجفی از کرمانشاه در وزن 91- کیلوگرم حسین رمضانی از قزوین در وزن 91+ کیلوگرم، اکبر نوری و سیدمحسن امیری در وزن‌های 76- و 81- از زنجان نیز دیگر ورزشکاران این سبک بودند که عناوین برتر را به دست آوردند‌.

درخشش رزمی‌کاران قزوینی در بخش  مبارزه رینگ اسپرت

اما رقابت‌های بخش مبارزه آزاد رینگ اسپرت به نوعی تحت‌الشعاع درخشش رزمی‌کاران قزوینی قرار گرفت به طوری که مجید محرابی در وزن 54- کیلوگرم، افشین کیماسی در وزن 58- کیلوگرم، سامان مالمیر در وزن -91 کیلوگرم، مهدی حیدری در وزن 76- کیلوگرم و ابراهیم منصوری در وزن 81- کیلوگرم با شکست رقبای خود در ترکیب نهایی تیم ملی آرنیس ورزش‌های رزمی کشورمان قرار گرفتند‌.

این امر در حالی اتفاق افتاد که مجید فتاحی در وزن 66- کیلوگرم و مهدی ناصری در وزن 81- کیلوگرم دیگر ورزشکاران قزوینی با کسب عنوان دومی در ترکیب نهایی تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی فستیوال هنرهای نمایشی کیش انتخاب شدند‌.

نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی سبک آرنیس آسیا، که شهریورماه سال جاری در فیلیپین برگزار می‌شود را کسب کردند‌.

ملی‌پوشان کشورمان در صورت کسب عناوین نخست تا سوم مسابقات آسیا به طور مستقیم جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که آبانماه سال جاری در استرالیا برگزار می‌شود، را کسب می‌کنند‌.

آرنیس، از رشته‌های رزمی مربوط به کشور فیلیپین بوده و در دو بخش مبارزه و اجرای فرم برگزار می‌شود که در بخش مبارزه شبیه به فول‌کنتاک است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول