اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نامه‌ای به فدراسیون

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان‌رضوی استعفا داد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان‌رضوی در نامه‌ای رسمی به فدراسیون از سمت خود استعفا داد.

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان‌رضوی استعفا داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سیدمرتضی مدرس‌نیا با تایید این خبر اظهار داشت: با توجه به همکاری نامناسب فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو، پس از حدود سه سال فعالیت در هیئت خراسان‌رضوی استعفای خود را به سرپرست فدراسیون اعلام کردم.

وی افزود: برای پست و مقام وارد ورزش نشدم که در هر شرایطی به فعالیت ادامه دهم.

مدرس‌نیا وظیفه اصلی هیئت را حمایت از منافع ورزشکاران دانست و گفت: 8 ماه از برگزاری آزمون فنی دان یک تا چهار این رشته می‌گذرد اما فدراسیون هنوز احکام شرکت کنندگان در آن را ارسال نکرده و این در حالی است که هیئت باید جواب‌گوی ورزشکاران باشد.

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان‌رضوی افزود: این برخورد در حالی از سوی فدراسیون صورت می‌گیرد که خراسان‌رضوی جزو 5 استان برگزار کننده آزمون بوده است.

مدرس‌نیا هم‌چنین عدم صدور و ارسال تعداد 118 کارت هوشمند ویژه ورزشکاران در طی سال گذشته از طرف فدراسیون مربوطه را نیز دیگر مشکل هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان‌رضوی عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به عدم هماهنگی فدراسیون با این هیئت برای برگزاری مسابقات کشوری و آزمون احکام فنی در خراسان‌رضوی، گفت: متاسفانه فدراسیون برای اجرای فعالیت‌های مذکور بدون هماهنگی با این هیئت به مسئولان کمیته‌های مختلف کشوری مجوز برگزاری کلاس را در استان می‌دهد.

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان‌رضوی پاسخ‌گو نبودن فدراسیون به نامه‌های کتبی ارسالی از سوی این هیئت را یکی دیگر از دلایل استعفای خود برشمرد و گفت: متاسفانه این نامه‌ها به رغم پی‌گیری‌های تلفنی فراوان هنوز با پاسخ مناسبی از سوی فدراسیون مواجه نشده است.

مدرس‌نیا با بیان اینکه پس از گذشت حدود 3 سال هیچ‌ گونه کمک مالی از سوی فدراسیون به این هیئت صورت نگرفته، افزود: فدراسیون هر بار در پاسخ به درخواست‌های مالی هیئت با گفتن جمله "فعلاً پول نداریم" از خود سلب مسئولیت کرده است.

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان‌رضوی در پایان خطاب به مدیران ورزشی فدراسیون و استان گفت: اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات، حضور تیم استان در لیگ برتر و اجاره سالن‌های تمرینی، همگی هزینه سنگینی را به دنبال دارد که تنها با حمایت بیشتر مسئولان ورزشی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول