اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات:

طرح‌های فرهنگی با دیدگاه آمایش سرزمینی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات آمادگی دارد تا طرح‌های موثر فرهنگی را با دیدگاه آمایش سرزمینی اجرا کند.

طرح‌های فرهنگی با دیدگاه آمایش سرزمینی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام اسماعیل فلاح در دیدار با استاندار سیستان‌وبلوچستان ضمن تبیین سیاست‌ها و ماموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و اظهار تشکر از همکاری‌های استانداری و قدردانی از زحمات مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی لازم را برای اجرای طرح‌های موثر فرهنگی با دیدگاه آمایش سرزمینی دارد.

وی تاکید کرد: اجرای طرح‌های قرآنی در مناطقی همچون سیستان‌وبلوچستان جزو اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است، ضمن آنکه این سازمان به عنوان یک نهاد تحت اوامر رهبری، خود را مخاطب اول فرامین مقام معظم رهبری می‌داند.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی افزود: این سازمان تمام تلاش خود را برای اجرای طرح‌های برنامه‌های دینی و مذهبی با هماهنگی مدیریت کلان سیاسی و فرهنگی استانداران و نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها به کار می‌برد و از این لحاظ هماهنگی زبانزد مدیریت سازمان در استان با مسئولان را مورد ستایش قرار می‌دهد.

فلاح در این دیدار از استاندار سیستان‌وبلوچستان درخواست کرد تا از سازمان تبلیغات حمایت کند و با اختصاص اعتبار کافی، زمینه فعالیت بیشتر شود.

استاندار سیستان‌وبلوچستان نیز در این دیدار ضمن اظهار تشکر و قدردانی از مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی به‌ویژه در همکاری‌های دو جانبه گفت: حداکثر همت نهادهای فرهنگی باید در زمینه فعالیت‌های نرم‌افزاری با مخاطب جوانان باشد.

علی‌محمد آزاد ضمن تاکید بر اجرای طرح مهندسی دینی در ارگان‌های فرهنگی و مذهبی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر ارگان‌های فرهنگی و مذهبی باید برای تمام اقشار مردم استان برنامه فرهنگی داشته و با نگاه ویژه به این استان بنگرند.

وی در ادامه قول مساعد داد که در سال‌جاری، اعتبارات مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در اختیار تبلیغات اسلامی استان قرار داده شود.

حجت‌الاسلام صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان هم در این دیدار، گزارشی از روند پیشرفت فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و نیازمندی‌های این اداره‌کل به نیروی انسانی و اعتبارات مالی ارائه داد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول