اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد

برگزاری رقابت‌های هنرهای رزمی کونگ‌فو در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس سبک کونگ‌فوتوآ استان قزوین از برگزاری رقابت‌های هنرهای رزمی کونگ‌فو در قزوین خبر داد.

برگزاری رقابت‌های هنرهای رزمی کونگ‌فو در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه مربیان و پیشکسوتان کونگ‌فو استان قزوین ظهر امروز در سالن ورزشی المهدی شهر قزوین با حضور 38 نفر از مربیان کونگ‌فو استان قزوین برگزار شد.

محمدعلی نوروزی در این جلسه اظهار کرد: این رقابت‌ها برای نخستین بار است که در قزوین برگزار می‌شود و کونگ‌فو‌کاران استان قزوین در چنین مسابقات استانی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: رقابت‌های هنرهای رزمی کونگ‌فو قزوین در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در نیمه دوم خردادماه برگزار می‌شود.

رئیس سبک کونگ‌فوتوآ استان قزوین با اشاره به تمرین کونگ‌فو‌کاران استان قزوین در پارک‌های شهر قزوین تصریح کرد: با توجه به رایزنی‌هایی که با مربیان کونگ‌فو استان قزوین داشته‌ایم از این پس، کونگ‌فو‌کاران این استان هر دو هفته یک‌یار در پارک‌های ملت و الغدیر شهر قزوین تمرین می‌کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد: چنین برنامه‌هایی در مراکز عمومی شهر تأثیر بسزایی در پیشرفت کونگ‌فو دارد و بر دامنه علاقه‌مندان به کونگ‌فو می‌افزاید.

رئیس سبک کونگ‌فوتوآ استان قزوین وضعیت تعامل پیشکسوتان و ورزشکاران کونگ‌فو استان قزوین با یکدیگر را مطلوب دانست و بیان کرد: تعامل پیشکسوتان و ورزشکاران استان قزوین بسیار بالا رفته است و تلاشمان را برای افزایش هر‌چه بیشتر این تعامل انجام می‌دهیم.

نوروزی با اشاره به برگزاری مسابقات کونگ‌فو به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) افزود: رقابت‌های استانی کونگ‌فو در دو بخش مومای و نیمه آزاد به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) در قزوین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم‌هایی از سراسر استان قزوین در تمام رده‌های سنی حضور دارند و با هم به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است، در ادامه جلسه مربیان و پیشکسوتان استان قزوین نقطه نظراتشان را در خصوص پیشرفت کونگ‌فو در استان قزوین بیان کردند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول