اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز مرحله استانی جشنواره جوان خوارزمی در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: مرحله استانی چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی شهرستان‌های استان تهران به میزبانی آموزش و پرورش اسلامشهر آغاز به کار کرد.

آغاز مرحله استانی جشنواره جوان خوارزمی در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مراسم افتتاحیه مرحله استانی رقابت‌های چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی عصر امروز در هنرستان مهر ایران شهرستان اسلامشهر، به عنوان دبیرخانه این جشنواره با حضور مسئولان و داوران این رقابت‌ها آغاز شد.

محمود قنبرزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: رقابت‌های دانش‌آموزان در جشنواره‌های مختلف علمی، باعث رشد و شکوفایی آنان شده و باید با شناسایی و تقویت این استعدادها و پتانسیل‌ها، زمینه موفقیت و حضور  هر چه بیشتر و بهتر این آینده‌سازان در عرصه‌های مختلف و فعالیت‌های گوناگون در جامعه را فراهم کرد.

قنبرزاده افزود: قضاوت و داوری عادلانه آثار دانش‌آموزان، از سوی داوران و اساتید ارجمند، مانع از نادیده گرفتن حقی از تولیدکننده اثر شده و زمینه و انگیزه رقابت و حضور بیشتر دانش‌آموزان را در این میادین فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: مایه افتخار و سربلندی است که شهرستان اسلامشهر در چهاردهمین جشنواره علمی خوارزمی به عنوان میزبان در خدمت نخبگان و فرهیختگان جوان استان تهران باشد و امیدواریم که نتایج حاصله از این میزبانی و قضاوت بر افتخارات این منطقه که در عرصه‌های مختلف درخشان بوده و کارنامه خوبی داشته است، بیفزاید.

شرکت بیش از 380 اثر خلاقانه در مرحله استانی جشنواره خوارزمی

مرضیه یوسفی مدیر هنرستان کار و دانش مهر ایران شهرستان اسلامشهر و مسئول دبیرخانه چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی استان‌ها نیز در این مراسم طی سخنانی بیان داشت: در مرحله استانی چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی که افتخار میزبانی آن نصیب شهرستان اسلامشهر شده است، تعداد 383 اثر از سوی جوانان خلاق و مبتکر و دانش‌آموزان زیرپوشش ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

وی افزود: آثار رسیده به این دبیرخانه در 15 رشته مورد قضاوت و داوری قرار می‌گیرد که در هر رشته 3 نفر از اساتید و کارشناسان خبره آثار را که در قالب گزارش مکتوب، عکس و فیلم است را مورد مطالعه و داوری قرار داده و پس از آن با حضور خالق اثر مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

یوسفی تصریح کرد: آثاری که در مرحله استانی بتوانند از مجموع 200 امتیاز موفق به کسب بیش از 170  امتیاز شوند، به مرحله کشوری راه خواهند یافت و تا 25 تیرماه نتایج داوری این رقابت‌ها اعلام و برگزیدگان و راه‌یافتگان به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول