اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزشکار خراسانی:

رشته رزمی کونگ‌فو در کشور مظلوم واقع شده است

خبرگزاری فارس: یک ورزشکار خراسانی گفت: رشته رزمی کونگ‌فو در کشور مظلوم واقع شده است.

رشته رزمی کونگ‌فو در کشور مظلوم واقع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، احمد قادری اظهار داشت: ورزشکاران زیادی عمر خود را صرف ورزش کونگ‌فو کرده‌اند تا روزی نتیجه تلاش خود را در میادین بین‌المللی ببینند، اما منحل شدن فدراسیون کونگ فو تمامی زحمات ورزشکاران را از بین برده است.

ورزشکار خراسانی در ادامه گفت: مدرک کونگ‌فو وقتی دارای ارزش حرفه‌ای است که از سوی فدراسیون صادر شود در غیر این‌ صورت در حد سبکی معمولی باقی می‌ماند.

وی افزود: این موضوع موجب بی‌انگیزه شدن کونگ‌فوکاران فعال می‌شود.

قادری درباره وضعیت فعلی این ورزش در استان خراسان‌رضوی، اظهار کرد: در حال حاضر تیم ثابتی برای کونگ‌فو استان به منظور اعزام به مسابقات کشوری وجود ندارد و به تبع آن تمرینات نیز به صورت منظم زیر نظر مربی مشخصی پی‌گیری نمی‌شود.

وی نتیجه این بی‌توجهی را کسب تعداد محدود مدال توسط ورزشکاران خراسانی در مسابقات مختلف کونگ‌فو در کشور عنوان کرد.

این کونگ‌فوکار خراسان‌رضوی عنوان کرد: رئیس فعلی هیئت کونگ‌فو استان در مقایسه با روسای قبل این هیئت عملکرد بهتری داشته است، اگر چه این هیئت تا نقطه مطلوب و ایده‌آل فاصله دارد.

وی با اشاره به شرایط فعلی کونگ‌فوکاران خراسان‌رضوی، گفت: متاسفانه تاکنون از سوی هیئت کونگ‌فو استان، مسئولان این رشته ورزشی و رسانه‌های گروهی خراسان‌رضوی اقدامی در جهت حمایت، ایجاد انگیزه و سرمایه‌گذاری بر روی ورزشکاران انجام نشده است.

ورزشکار خراسانی درباره وضعیت فعلی خود، خاطرنشان کرد: به منظور حضور در مسابقات کونگ‌فو قهرمانی استان در تاریخ 15 تیرماه در مشهد و مسابقات قهرمانی کشور در تاریخ 25 تیرماه در استان قم تمرینات فنی و بدن‌سازی خود را زیر نظر علی توفانی و علی اسکندری دنبال می‌کنم.

احمد قادری قهرمانی 8 دوره مسابقات کونگ‌فو کمپو قهرمانی کشور از سال 80 تاکنون را در کارنامه ورزشی خود دارد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول