اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو مازندران مطرح کرد

نبود سالن ووشو در مازندران بزرگ‌ترین مشکل رزمی‌کاران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو مازندران از نداشتن سالن تخصصی ووشو به عنوان بزرگ‌ترین مشکل این رشته رزمی در مازندران نام برد.

نبود سالن ووشو در مازندران بزرگ‌ترین مشکل رزمی‌کاران

علیرضا قهاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اعلام اینکه هشتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی مردان و زنان بزرگسال آسیا از 26 مرداد تا چهارم شهریور امسال در شهر «هوشی‌مینه» ویتنام برگزار می‌شود از حضور پنج مازندرانی در مرحله دوم اردوی تیم ملی ووشو برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

قهاری گفت: علی یوسفی در وزن منفی 65 کیلوگرم، سجاد عباسی در وزن منفی 70 کیلوگرم، غلامحسین حسین‌زاده در وزن منفی 85 کیلوگرم در بخش آقایان و خانم‌ها سامره کیانی در وزن منفی 52 کیلوگرم، صدیقه دریایی در وزن منفی 60 کیلوگرم در بخش بانوان، نمایندگان مازندران در مرحله دوم اردوی تیم ملی ووشو برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

رئیس هیئت ووشو مازندران بیان داشت: ووشوکاران مازندرانی با توجه به استعدادهای مناسبی که دارند نیاز به تامین اعتبار و امکانات بیشتری دارند.

وی تاکید کرد: زمینه رشد ورزش ووشو در مازندران وجود دارد که این خلاقیت نیاز توجه بیشتر توسط مسئولان ورزش دارد.

قهاری خاطرنشان کرد: نداشتن سالن تخصصی ووشو، بزرگ‌ترین مشکل این رشته رزمی در مازندران است که با رفع آن می‌توانیم به افتخارآفرینی بیشتر ورزشکاران در مسابقات مختلف امیدوار باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول