اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه زینب(س) تبریز:

التزام عملی به ولایت برجسته‌ترین ویژگی شهید بهشتی بود

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه زینب(س) تبریز گفت: التزام عملی به ولایت‌فقیه برجسته‌ترین ویژگی شهید بهشتی بود که دشمنان خارجی و داخلی با هوچی‌گری در صدد تخریب شخصیت ایشان بودند.

التزام عملی به ولایت برجسته‌ترین ویژگی شهید بهشتی بود

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: حادثه هفتم تیر با هدف آسیب رساندن اساسی به نظام نوپای جمهوری اسلامی طرح‌ریزی و اجرا شد اما صبوری و بصیرت ملت ایران این حادثه را به فرصتی برای تقویت اتحاد ملی برای مقابله با دشمنان تبدیل کرد.

وی شهدای حادثه هفتم تیر سال 1360 را انسان‌هایی وارسته و جان‌ برکف توصیف کرد و افزود: شهید بزرگوار آیت‌الله بهشتی و یاران فداکار او سند مظلومیت ملت ایران در مقابله با تروریسم دولتی غرب هستند.

دبیر جامعه زینب(س) تبریز با ذکر خصوصیات اخلاقی و سیاسی شهید بهشتی گفت: اعتقاد و التزام عملی به ولایت در هر شرایط، از برجسته‌ترین ویژگی‌های شهید بهشتی بود و در زمانی که دشمنان خارجی و داخلی با هوچی‌گری در صدد تخریب شخصیت ایشان بودند اما این شهید برای پاسداری از نظام و اطاعت از رهنمودهای امام خمینی(ره) تمام محنت‌ها را به جان خرید و از پاسخگویی به دشمنانش خودداری کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی، شرایط آن روز ایران را بسیار حساس و شکننده توصیف کرد و افزود: منافقان با اعلام جنگ مسلحانه و ترور مسئولان نظام و ذخیره‌های انقلاب تلاش کردند تا مسیر انقلاب را تغییر داده و یا آن را به بن‌بست بکشانند و اگر رهبری بی‌نظیر امام خمینی(ره) و هوشیاری و ولایتمداری ملت ایران نبود شاید در این کار هم موفق می‌شدند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران به‌دلیل اهداف والای خود در تحقق مبانی اسلامی در جامعه و انتشار آن در جهان همواره با دشمنی زورگویان و استعمارگران مواجه بوده و خواهد بود، گفت: تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه از جایگاه و منزلت بالایی برخوردار است هیچ قدرتی نخواهند توانست سیاست‌های خود را به جمهوری اسلامی و ملت ایران تحمیل کند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول