اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

نمایندگان، همچون شهید بهشتی در مقابل دشمن مقاوم باشند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: توقع مردمی که در انقلاب و جنگ تحمیلی جان خود و عزیزانشان را فدا کردند از منتخبین خود این است که مانند شهید بهشتی در مقابل دشمن مقاوم باشند.

نمایندگان، همچون شهید بهشتی در مقابل دشمن مقاوم باشند

عبدالله فاتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه دلسوزان نظام مقدس اسلامی و همه کسانی که خواهان عظمت و استقلال کشور هستند، همچون گذشته پایبندی به ارزش‌های دینی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و استقامت در راه حقی است که در پیش گرفته‌اند.

فاتحی گفت: وعده الهی این است که " ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم " در سه دهه گذشته همواره نصرت خداوند شامل این ملت به پا خاسته و استکبارستیز بوده و خواهد بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: ساده‌زیستی و وارستگی از دنیا برای خدا انسان را در برابر طوفان حوادث بیمه می‌کند، امام حسین (ع) مردم زمان خود را عبید دنیا می‌داند ولی یاران آن حضرت و شیعیان حقیقی او در هر عصر و زمان امیر دنیا هستند.

وی بیان کرد: شهیدان مدرس و بهشتی این‌گونه بودند توقع مردمی که در انقلاب و جنگ تحمیلی جان خود و عزیزانشان را فدا کردند نیز از منتخبین خود همین است که مانند شهید بهشتی در مقابل دشمن مقاوم باشند که بحمدالله اکثریت قاطع نمایندگان دوره نهم این چنین هستند.  

فاتحی اضافه کرد: نمایندگان مجلس که عصاره ملت هستند و بر امور سیاسی و مسائل جهانی اشراف دارند به خوبی دریافته‌اند که دشمن سیلی خورده به ویژه اکنون که با انتخاب محمد مرسی یکی از اعضاء اخوان المسلمین از سوی مردم انقلابی مصر، بزرگترین و باسابقه‌ترین پایگاه خود در کنار مرز رژیم غاصب اسرائیل را از دست داده است، برای نجات خود و ضربه به نظام مقدس جمهوری که با تغییر وضعیت سیاسی مصر خود را تا پشت دیوار اسرائیل رسانده است، دست به هر کاری می‌زند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: بر نمایندگان لازم است که با عنایت به موقعیت خود با همکاری دولت برای حل مشکل تورم و افزایش قیمت‌ها به ویژه در ماه مبارک رمضان چاره‌اندیشی کنند.

وی بیان کرد: تاکنون تهدید و توطئه نتیجه معکوس داشته است زیرا موجب شناخت بیشتر ملت نسبت به دشمنان خود شده است و آنها را در پاسداری از انقلاب خود مصمم‌تر کرده است.

فاتحی گفت: این انقلاب با خون شهیدان به ثمر رسیده است و در ادامه راه خود و بیداری ملت‌ها نیز شهدایی خواهد داد، همه ما دیدیم که در خارج از کشور چگونه آزادگان جهان عکس شهید احمدی‌روشن و فرزند خردسالش را با شور و هیجان بر دست‌ها بلند کردند و بر قاتلانش لعنت فرستادند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول