اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

شهید بهشتی در معماری انقلاب نقش بارزی داشت

خبرگزاری فارس:‌ استاندار خراسان جنوبی گفت: شهید بهشتی در معماری انقلاب اسلامی نقش بارزی داشته است.

شهید بهشتی در معماری انقلاب نقش بارزی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در مراسم تجلیل از جانبازان استانداری اظهار کرد:‌ ایثارگران انسان‌های صبور و مقاومی هستند که برای رضای خداوند و پاسداری از ارزش‌های انسانی و اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی ادامه داد: جانبازان انسان‌های بزرگی هستند که در مبارزه با ظلم و ستم، مردانه ایستادند و به عنوان الگوهای جاودانه‌ای که با پیروی هوشمندانه از ولایت فقیه در حفظ، اقتدار و عظمت کشور یک لحظه غفلت نمی‌کنند، شناخته می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تاسیس هفته قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: این هفته تداعی‌کننده یاد شهدایی همچون شهید بهشتی و یاران با وفایش است که سهم بسیار بارزی در پیروزی، تثبیت و بقای انقلاب اسلامی داشته است.

رشید، شهید بهشتی را از بنیانگذاران واقعی قوه قضائیه دانست و تصریح کرد: این شهید در ساختار حکومت اسلامی نقش بارزی داشت ، گرچه امام‌ خمینی (ره) معمار اصلی انقلاب اسلامی است اما این شهید بزرگوار در تعمیق ساختار و معماری انقلاب اسلامی نقش بارزی داشت.

امام‌جمعه بیرجند نیز در این مراسم با بیان اینکه جانبازان چیزی را از دست نداده‌اند، گفت: این قشر با اهدای بخشی از بدن خود با خداوند معامله کرده و جان تازه‌ای گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی تصریح کرد: آن‌هایی که دنیا را تنها با چشم ظاهر دیده و به مادیات نگاه می‌کنند انسان‌های کوتاه‌فکری هستند که همه چیز را در مادیات می‌نگرند.

در این جلسه 29 نفر از جانبازان و ایثارگران شاغل در استانداری با حضور استاندار خراسان جنوبی، امام‌جمعه بیرجند و جمعی از مسئولان استانداری مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول