اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

حرکت شهید بهشتی در مسیر ارزش‌ها بود

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی را سبب بیمه شدن انقلاب دانست و گفت: حرکت شهید بهشتی در مسیر ارزش‌ها بود.

حرکت شهید بهشتی در مسیر ارزش‌ها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از شهدای هفتم تیر در مهدیه این شهر با اشاره به حضور آیت‌الله جنتی در گیلان اظهار کرد: آیت‌الله جنتی عمار انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: آیت‌الله جنتی در سخت‌ترین حوادث سهمگین انقلاب اسلامی با دشمنان خدا مورد هجوم جریان فتنه و دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفت.

سعادتی تمام وجود آیت‌الله جنتی را وقف نظام و انقلاب خواند و تصریح کرد: آیت‌الله جنتی حافظ انقلاب است و ذره‌ای از اصول کوتاه نیامده است.

استاندار گیلان آیت‌الله جنتی را ذخیره انقلاب دانست و بیان کرد: خدا را شاکریم چنین عزیزانی در کنار مقام معظم رهبری هستند.

وی با قدردانی ویژه از حجت‌الاسلام اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد: سالم‌ترین انتخابات در گیلان برگزار شد و تمام دستگاه‌ها در این زمینه تلاش کردند.

استاندار گیلان هماهنگی بین ستاد انتخابات و هیئت‌های نظارت در استان را بی‌نظیر توصیف کرد و یادآور شد: ملت ایران به مسئولیت خود عمل کرده و افکار شهید بهشتی را دنبال می‌کند.

وی هدف از به شهادت رساندن شهید بهشتی را در راستای از بین بردن انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: روح شهدا از انقلاب پاسداری می‌کند.

سعادتی حرکت شهید بهشتی را در مسیر ارزش‌ها، حفظ انقلاب و اسلام دانست و اذعان کرد: با شهادت بهشتی و یاران ایشان ریشه نفاق در کشور زده شد.

استاندار گیلان شهادت بهشتی را بیمه کننده انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: فکر و آرمان شهید بهشتی با بصیرت و اطاعت محض از ولایت موجب انتقام دشمن شد.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی فدایی راه ولایت شد، بیان کرد: امیدواریم به برکت وجود ماه شعبان بتوانیم در بندگی بیشتر خدا تلاش کنیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول