اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان:

ترور شهید بهشتی مردم را در ساختن کشور مصمم‎تر کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: مردم برخلاف تصور دشمنان با‌ ترور شهید بهشتی، رجایی، باهنر و مطهری در ساختن کشور اسلامی خود مصمم‎تر شدند.

ترور شهید بهشتی مردم را در ساختن کشور مصمم‎تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته قوه قضائیه در این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطر شهید مظلوم آیت‎الله دکتر بهشتی و تبریک این هفته اظهار داشت: دشمنان کوردل فکر می‏‎کردند با شهادت بهشتی، رجائی و مطهری قطار نظام از حرکت می‌ایستد اما دیدند که با شهادت این بزرگان مردم در ساختن کشور اسلامی خود مصمم‎تر شدند. 

وی تصریح کرد: جوانان انقلابی ما با تأثیرپذیری از زندگانی بزرگانی مثل شهید بهشتی، امروز کشور را در زمینه‎های مختلف علمی، فرهنگی، بهداشتی و هسته‎ای خودکفا کرده و هر روز شاهد ابداع و اختراع تازه‌ای توسط این جوانان مؤمن و انقلابی هستیم.

*قصور و کوتاهی در خدمت به جانبازان پذیرفتنی نیست

فرماندار شهرستان لردگان با گرامیداشت روز جانباز گفت: همه مسئولان وظیفه داریم به جانبازان و ایثارگران خدمت کنیم و هیچ‎گونه قصور و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

زاهدی خاطر نشان کرد: هر کجا برای جانبازان کم بگذاریم و از حقشان بگذریم، مدیون خواهیم بود.

فرماندار شهرستان لردگان از شهید استکی به عنوان یکی از افتخارات این استان یاد کرد و افزود: شهید رحمان استکی از یاران انقلابی شهید بهشتی بود که لازم است جوانان این ما با افکار و عقیده او آشنا شوند.

وی تعامل همه دستگاه‎های اجرائی با دادگستری شهرستان را لازم دانست و گفت: با همکاری همه مسئولان و معتمدان شاهد آرامش و فضای صمیمی‎تر در بین مردم شهرستان خواهیم بود و در این شرایط و با حمایت دولت خدمتگزار می‏‌توان لردگانی آباد و توسعه یافته که شایسته این مردم مومن، شهیدپرور و ولایت‌مدار باشد را ساخت.

زاهدی از قضات دادگستری به عنوان خدمتگزاران بی‎منت یاد کرد و افزود: گرچه تلاش این قشر زحمت‎کش بسیار به چشم نمی‎آید اما با نگاهی به حجم پرونده‎های ورودی دادگاه و دادسرا متوجه می‎شویم که رسیدگی به این حجم انبوه پرونده نیاز به زحمات شبانه‎روزی دارد.

وی ادامه داد: با همراهی مردم و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری از همه فتنه‎ها گذر کردیم و با تدبیر و مدیریت صحیح می‏‎توان بر مشکلات فائق آمد.

در ادامه این جلسه از عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان، سرکشی از خانواده‎های شهدا و جانبازان، تجلیل از ایثارگران، دیدار پرسنل و قضات دادگستری و دادسرای لردگان با نماینده امام جمعه لردگان، برگزاری همایشی در روز شهادت شهید بهشتی، برگزاری مسابقه فرهنگی و دیدار با زندانیان به عنوان برنامه‌های این شهرستان در هفته قوه قضائیه عنوان شد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول