اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه موقت بشرویه:

تهمت‌های اقتصادی حربه دشمن برای ترور شهید بهشتی بود

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه موقت بشرویه گفت: حربه‌ دشمن برای ترور شخصیت شهید آیت‌الله بهشتی، تهمت‌های ناروای اقتصادی و تبلیغات مسموم بوده است.

تهمت‌های اقتصادی حربه دشمن برای ترور شهید بهشتی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم شهدای هفتم تیر اظهار کرد: امام‌حسین (ع) برای دفاع از مبانی اسلام و قرآن و با اخلاص در عمل به میدان جنگ شتافت و جان خود را تقدیم اسلام کرد. 

وی ادامه داد: مردم ایران ارتباط مذهبی و دینی با امام‌حسین (ع) داشته و هر ساله برای نکوداشت مقام امام‌حسین (ع) و روز پاسدار مراسمات باشکوهی برگزار می‌کنند.

امام‌جمعه موقت بشرویه هدف از تشکیل این جلسه را برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره بهترین یاران امام‌خمینی (ره) که در رأس آن‌ها شهید آیت‌الله دکتر بهشتی بود، عنوان کرد و افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری، آیت‌الله بهشتی مظلوم زندگی کرد و مظلوم نیز به شهادت رسید.

حدادیان تصریح کرد: ایادی کفر و استکبار جهانی همواره با شخصیت‌های مذهبی و دینی خصومت داشته و در مقام ترور فیزیکی و شخصیتی آن‌ها برآمده‌اند.

وی شهادت آیت‌الله بهشتی را از مصادیق ترور به دست اجانب دانست و گفت: یکی از حربه‌های دشمن برای اینکه چهر‌ه‌های محبوب نظام اسلامی ایران را در انظار عمومی خدشه‌دار کند تهمت‌های ناروای اقتصادی و تبلیغات مسموم علیه آیت‌الله بهشتی بود تا از طریق این کانال، شخصیت وی را نامطلوب جلوه دهد.

امام‌جمعه موقت بشرویه اضافه کرد: ترور شخصیتی، حربه دشمنان اسلام نیز برای خدشه‌دار کردن شخصیت‌های مذهبی بوده که نمونه‌های این حربه، در ترور شخصیت امام‌حسین (ع) و امام‌علی (ع) دیده می‌شود.

حدادیان تهمت‌های ناروا و ترور شخصیتی بزرگان دین و شخصیت‌های ملی ایران را بی‌اثر دانست و افزود: دشمنان در هفتم تیرماه با این تصور که بهترین نخبگان و افراد صاحب نفوذ کشور در مرکز حزب جمهوری اسلامی گرد هم آمده‌اند و با انفجار بمب و شهادت آن‌ها، انقلاب اسلامی ایران به مرحله ایستایی و توقف مطلق می‌رسد، دست به این حرکت زدند.

وی یادآور شد: منافقان و دشمنان نظام، ظاهر کار خود را دیده‌اند و از بعد معنوی و امدادهای غیبی الهی آگاهی نداشته‌اند.

امام‌جمعه موقت بشرویه با اشاره به اینکه قرآن خط بطلان بر حربه‌های دشمن و توطئه‌های آن‌ها کشیده است، تصریح کرد: هرچه شخصیت‌های ملی و مذهبی کشورمان را ترور کردند و ما را از وجود آن‌ها محروم کردند نه تنها حرکت انقلاب کم‌رنگ و کند نشد بلکه با شدت بیشتری مسیر خود را ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول