اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

شهید بهشتی در اوج مظلومیت ترور شد

خبرگزاری فارس: فرماندار نظرآباد گفت: غربی‌ها با اجیر کردن منافقین کوردل در ابتدای پیروزی انقلاب شرایط سختی برای آیت‌الله بهشتی ایجاد کرده و این بزرگوار در اوج مظلومیت به شهادت رسید.

شهید بهشتی در اوج مظلومیت ترور شد

ابراهیم کساییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد، اظهار داشت: یکی از تلخ‌ترین خاطراتی که از دوران مبارزات انقلابی و سال‌های پیش از پیروزی انقلاب در ذهن مردم ایران باقی مانده مربوط به جفای بسیاری است که در حق شهید مظلوم بهشتی روا داشته شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در آن دوران منافقین کوردل که به دنبال انتقام گرفتن از ملت ایران و رهبری انقلاب بودند، در رسانه‌های خود که مورد حمایت ویژه بنی‌صدر فراری نیز قرار داشت، اتهام‌های بسیاری به شهید بهشتی وارد می‌کردند.

دلایل دشمنی غربی‌ها و منافقین با شهید بهشتی

فرماندار نظرآباد افزود: شهید مظلوم بهشتی دارای شخصیتی بزرگ و روحی متعالی بود و هیچ زمانی خارج از چارچوب ولایت حرکت نمی‌کرد.

کساییان گفت: این عالم مبارز با تسلط کاملی که بر فضای حوزه و دانشگاه داشت، نقش مهمی در حرکت انقلابی ملت ایران زیر پرچم امام خمینی (ره) ایفا کرد و حتی یک لحظه از مسیر ولایت دور نشد.

وی تاکید کرد: همین روحیه و اثرگذاری شهید بهشتی بود که از ایشان شخصیتی ممتاز در انقلاب ما ساخت و دشمنان خارجی و منافقین کوردل نیز به همین دلیل با وی دشمنی داشتند.

این مسئول با اشاره به شرایط روزهای و ماه‌ها نخست انقلاب گفت: در آن دوران تهمت‌ها و اتهام‌های بی‌پایه و اساس بسیاری از سوی دشمنان و بدخواهان به شهید بهشتی وارد می‌شد، اما این بزرگوار برای حفظ وحدت جامعه همواره در برابر توهین‌ها و دروغ‌پردازی‌ها سکوت می‌کرد.

کساییان با اشاره به لقب مظلوم که ملت ایران به شهید بهشتی دادند،‌ تاکید کرد: شرایط سختی که منافقین و بدخواهان اسلام و انقلاب برای ایشان ایجاد کردند، موجب شد که مردم ما همواره از بهشتی به عنوان شهید مظلوم یاد کنند و این لقب خود گویای سختی‌هایی است که شهید بهشتی در دوران پس از انقلاب داشت.

لزوم آگاهی نسل جوان از ابعاد شخصیتی شهید بهشتی

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه پایداری و استقامت بزرگانی چون شهید مظلوم بهشتی در راه اسلام و انقلاب از عوامل اصلی پیروزی انقلاب و سربلندی جمهوری اسلامی گفت: لازم است که نسل جوان شناخت کاملی از شخصیت بزرگانی چون شهید مظلوم بهشتی داشته باشند.

کساییان در پایان اظهار داشت: در این صورت جوانان ما آگاه‌تر شده و با بصیرت بیشتر در مقابل بدخواهی‌ها و دشمنی‌هایی که از ابتدای انقلاب تا به امروز تداوم داشته و دارد، مقاومت خواهند کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول