اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد استان بوشهر:

ترور شهید بهشتی نشان از کینه‌توزی دیرینه استکبار با انقلاب بود

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: شهادت شهید بهشتی از همان ابتدای انقلاب نشان از کینه‌ورزی دیرینه استکبار با انقلاب اسلامی بود.

ترور شهید بهشتی نشان از کینه‌توزی دیرینه استکبار با انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر خداکرم یزدان‌پناه صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر اظهار داشت: تلاش‌ها و اقدامات شهید بهشتی برای ثبات نظام اسلامی در ابتدای انقلاب فراموش نشدنی است.

وی افزود: شهید بهشتی برای نهادینه کردن اصل عدالت و بنیان نهادن قانون اساسی بر مبانی احکام اسلامی تلاش‌های زیادی کرد و با گروه‌های مختلف معاند نظام در ابتدای انقلاب بحث‌های مفصلی داشته و در مقابل استکبار به خوبی ایستادگی کرد.

معاون اداره کل ارشاد بوشهر اضافه کرد: خاطره شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در دفتر حزب جمهوری اسلامی برای همه از جمله امام راحل دردناک بود و از ذهن‌ها خارج نمی‌شود.

یزدانپناه تصریح کرد: شهید بهشتی از ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی در پیروزی و تثبیت این نظام، انقلاب و تدوین قانون اساسی بود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: شهادت شهید بهشتی از همان ابتدای انقلاب نشان از کینه‌ورزی دیرینه استکبار با انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شهادت دکتر بهشتی نشان می‌دهد معاندان نظام اسلامی ایران از همان ابتدا با ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب در صدد براندازی نظام اسلامی بوده‌اند اما تمام توطئه‌های آنان نقش بر آب شده است.

این مقام مسئول گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر نیز در راستای وظایف مهم خود در ترویج فرهنگ شهادت و یاد و خاطره بزرگان انقلاب اسلامی برنامه‌های فرهنگی متعددی را برای گرامیداشت یاد شهدای هفته تیر در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول