اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اراک:

قوه قضاییه مدیون خدمات ارزشمند شهید بهشتی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اراک با تبریک هفته قوه قضاییه و اینکه امروز قوه قضاییه مدیون خدمات ارزنده شهید بهشتی است گفت: شهدای 7 تیر در راه حفظ و پاسداری از آرمان‌های نظام اسلامی به دست منافقان کوردل و لیبرال‌های سنگ‌دل شهید شدند.

قوه قضاییه مدیون خدمات ارزشمند شهید بهشتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک با بیان اینکه این بزرگواران و سرمایه‌های ارزشمند دولت با شهادت خود درس بزرگی به ملت ایران دادند اظهار داشت: قوه قضائیه پاسدار حقوق ملت است.

وی تصریح کرد: قوه قضاییه مرجع عدالت محوری است و برای احقاق حقوق مردم باید با جدیت در صحنه باشد و داد مردم بی‌گناه را بستاند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه دادگستری باید نسبت به مقوله پیشگیری از جرم بیش از پیش توجه داشته باشد افزود: قوه قضائیه باید نسبت به رعایت حرمت افراد و خانواده‌ها توجه ویژه‌ای داشته و همیشه قاطعانه با اراذل و اوباش، ترویج کنندگان فساد و فحشا و خیانت کنندگان به بیت‌المال برخورد کند.

دری نجف‌آبادی به روز پاسدار که به دستور امام خمینی(ره) در سالروز تولد امام حسین(ع) تاسیس شد اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران سرمایه ارزشمند، حامی ولایت، موجب افتخار ، اقتدار، عظمت و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی دو بال توانمند عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی هستند اظهار کرد: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و دشمنان داخلی و بین‌المللی و الگوی حکومت‌داری اسلامی در سایه ایثار، بصیرت و ولایت‌مداری این نیروهای مخلص بود.

خطیب جمعه اراک به حلول ماه شعبان و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: باید قدر این فرصت‌ها را دانست و برای خود‌سازی و نزدیک شدن به خدا در این ایام مبارک به عبادت و خدمت بیشتر پرداخت و برای آخرت توشه خوبی فراهم کرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول