اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بویین زهرا:

شهید بهشتی نمونه‌ای از یک انسان ولایت‌مدار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان بویین زهرا گفت: شهید بهشتی در حقیقت نمونه‌ای والا و ارجمند از یک انسان ولایت‌مدار و سخت‌کوش است.

شهید بهشتی نمونه‌ای از یک انسان ولایت‌مدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، حجت‌الاسلام علی مظفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بویین ‌زهرا در مسجد جامع این شهرستان با تبریک آغاز ماه پر فضیلت شعبان و همچنین اعیاد شعبانیه اظهار کرد: مسلمانان باید با دعا، نیایش و انجام عبادات بیشتر در این ماه زمینه را برای تقرب هرچه بیشتر خود به خداوند متعال فراهم کرده و موجب عزت دین مقدس اسلام شوند.

امام جمعه موقت شهرستان بویین ‌زهرا ائمه اطهار را بهترین سرمشق برای مسلمانان و به ویژه شیعیان برای ادامه مسیر زندگی دانست و افزود: همه ما موظفیم که با الگوبرداری و سرمشق‌گیری از زندگانی پیشوایان دینی سعی کرده که در راه آن‌ها قدم گذاشته و سبب اقتدار و عزت والای نظام اسلامی شویم.

وی با اشاره به ترور نافرجام مقام معظم رهبری در ششم تیر‌ماه سال 60 در مسجد ابوذر تهران که منجر به مجروحیت ایشان شد، تصریح کرد: قطعا این خواست خداوند متعال بوده که ایشان برای انقلاب و مردم محفوظ مانده و امروز با قدرت و اراده معنوی خویش بتوانند علم بزرگ و سترگ ولایت را در دستان مبارکشان گرفته و اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را تضمین کنند.

امام جمعه موقت شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه شهید بهشتی نمونه‌ای والا از یک انسان ارزشمند و ولایت‌مدار است، تصریح کرد: این شهید برزگوار همواره در عمر مبارک خویش باتقوا و ولایت‌مداری در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی و مانند تمام شهدا و رزمندگان دیگر از آرمان‌ها، اهداف و مقاصد بلند انقلاب اسلامی ایران پاسداری می‌کردند.

مظفری با بیان اینکه قضات امروز با پیروی از این شهید بزرگوار در مسیر تحقق جامعه‌ای منتظر و عدالت‌محور تلاش می‌کنند، افزود: ملت و مسئولان نظام اسلامی با وحدت‌، ولایت‌مداری، تلاش و سعی شبانه‌روزی مقدمات دست‌یابی کشور به قله‌های رفیع و بلند کرامت، سعادت و نیک‌بختی را فراهم کرده و همواره دشمنان و معاندان را در دست‌یابی به اهداف و نقشه‌های شوم و پلید خود ناکام می‌گذارند.

مظفری با اشاره به اینکه سپاه پاسداران همواره با ولایت‌مداری و ایمان معنوی خویش در برابر گستاخی‌ها و تهاجم استکبار و کفار ایستادگی و مقاومت می‌کنند، تأکید کرد: همه شاهد‌ هستیم که نقش این نهاد مقدس در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و خاموش کردن آشوب‌های مختلف در سطح کشور همواره نقشی، پر‌قدرت، ممتاز و بی‌بدیل بوده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول